1/9

550 16 16
                                    

Twoja postać była zagrożeniem dla Gotham. Może nie należałeś do tych złoczyńców, co chcą zdobyć władzę nad światem, i nie miałeś specjalnych supermocy, ale wciąż sprawiałeś zagrożenie.

Różne kradzieże z laboratorium były twoją sprawką. Za pierwszym razem wykradłeś specjalne narkotyki, które podobno miały uśmierzyć ból. Z biegiem czasu cała placówka stała się twoją własnością.

Zaczęły się podejrzane porwania, a uratowane ofiary już nigdy nie wracały do dawnego zdrowia. Może dlatego, że były to twoje króliczki doświadczalne.

Stałeś się celem zarówno dla bohaterów, jak i anty-bohaterów. Mimo to jeszcze żaden nie był w stanie cię złapać. A ty zawiesiłeś swoje oko na dwójce.

Żeby zdobyć ich w swoje ręce, zastawiłeś pułapkę. Zaatakowałeś cywila w okolicy, w której twój prawdziwy cel miał patrol. Krzyki szybko przywołały do ciebie Nightwinga, powodując szeroki uśmiech na twojej twarzy.

- Puść ją - powiedział czarnowłosy, stając w pozycji do walki.

Dopiero teraz zauważyłeś, że trzymasz dziewczynę. Zrobiłeś, jak bohater ci kazał, a blondwłosa uciekła. Zostałeś tylko ty i Nightwing.

Złapałeś za łom i pobiegłeś w stronę młodego mężczyzny. Zaczęliście walkę, która trwała aż do momentu powalenia cię na ziemię. Leżałeś na plecach, przyciśnięty do ziemi przez siedzącego na tobie bohatera. Na twoje usta wstąpił jeszcze większy uśmiech. Z dołu Nightwing też wyglądał niezwykle pociągająco.

Twoja reakcja zdziwiła mężczyznę. Zbity z tropu, nie zauważył, jak sięgasz do kieszeni i wyciągasz kolejną broń. Dopiero kiedy wbiłeś mu igłę w udo, dostrzegł, co się dzieje.

Czarnowłosy szybko z ciebie zszedł, tym razem przyjmując pozę obronną. Powoli się podniosłeś, nie ściągając oczu z mężczyzny.

- Co... Co ty mi zrobiłeś? - zapytał, czując nagłe zawroty głowy.

- Ćśśś... - zrobiłeś kilka kroków w stronę Nightwinga, widząc, jak ten zaraz zemdleje. - Zabawa dopiero się zaczyna.

***
Jak ktoś nie jest zainteresowany dark contentem, to jest ostatni moment, by stąd wyjść, bo w następnych rozdziałach już są RZECZY

Pozdrawiam z podłogi - Dywan.

Obsesja |Dick Grayson X M!Reader X Jason Todd| (zakończone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz