oy sınırı:30
yorum sınırı:60***
Evde duyduğum seslerle birlikte huysuzca mırıldanıp yana döndüğümde yüzümde hissettiğim nefesle gülümseyerek gözlerimi araladım.Karşımda gördüğüm adamın güzelliği her bir uyanışımda başımın dönmesine sebep olurken ellerimi fazlasıyla yumuşak saçlarına atıp hafifçe okşamaya başladım.
Avcumun içindeki baş elime doğru daha da sokulmaya çalıştığında gülümsedim. Uyanmamak için sürekli gözlerini kırpıştırıp duran sevgilimin dudaklarına ufak bir öpücük kondurdum.
"Niye bu kadar fazla ses var bu evde?"
Seungminin huysuzca mırıldanışı kulaklarıma dolarken bedenime sarılan kolları sıkıca tutarak yanımda yatan bedenin tamamen üstüme çıkmasını sağladım.
Seungmin bulunduğu kucağımda rahat bir şekilde yayılırken yüzünü göğüslerime doğru sürttü.Bu hareketiyle birlikte huylanırken kulağıma dolan gülüşlerle doğrularak başımı eğip bana baygın yavru köpek bakışlarıyla bakan seungminle yüzlerimizi aynı hizaya getirdim.
"Bugün önemli bir gün müydü yavrum?Niye herkes gelmiş yurda?"
Konuşurken bir yandan da sürekli gözleri kapanıp duran Seungmin'in yüzüne öpücükler konduruyor onu uyandırmaya çalışıyordum.
"Hatırlamıyorum ki."
Mırıldanışla birlikte başını boynuma doğru soktuğunda bu tatlı halleriyle gülümsedim.Sadece benim yanımdayken bu denli uysal olması hoşuma gidiyordu.
Yine de duyduğum sesler sayesinde birazdan kapıya açma ihtimali fazlasıyla olan Changbin veya Jisungu da dikkate almam gerektiği için Seungmin'in belinde duran ellerimin iki parmağıyla beline minik bir çimdik attım.
Seungmin kısık bir acı inleme bırakıp vücudunu gerdiğinde daha demin sıkıştırdığım minik deriyi parmak uçlarımla okşadım.
"Hadi uyan artık aşkım.Bizi çağıracaklar bak şimdi.Kalkalım da odaya birisi gelmeden içeri geçelim."
Seungmin hala onu çimdiklediğim için kaşları çatılı bir halde bana bakarken kafamı ne var dercesine salladığım gibi omzuma vurdu.Hissettiğim ufak sızıyla kaşlarımı kaldırıp Seungmin'e baktığım sırada ağzını konuşmak için açtı.Daha Seungmin söyleyeceğini dışarıya vuramadan kapı açıldığında kucağımdaki beden korku ile sıçrayıp sıkıca omuzlarıma tutundu.
"OHA"
Nerdeyse çığlık atarak kapıdan uzaklaşan jisung üç parmağı ile gözlerini kapatırken diğer üyeler kapının etrafına gelip ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
"Ne bağırıyorsun oğlum?" diyen Chanla birlikte Seungmin'i yavaşça kucağımdan yanıma doğru yerleştirdiğimde beni izleyen 6 çift göze sertçe baktım.
"Nebakıyorsunuz öyle?Garip bir şey mi var?"
Sert sesimle Chan kendine gelirmişcesine irkildiğinde herkes yavaşça odanın kapısından ayrılırken Chan'ın Jisungun ensesine vurdu. "Sikicem ağzının yayını.Niye bağırdın?."diyen Chan'a yanıt olarak Jisung'un "Öyle birleşik görünce sevişiyorlar sandım ya" dediğini duyduğum gibi istemsizce güldüm.
Uzaklaştıkları gibi aralıklı duran kapıyı kapatmak için kalktığımda bir yandan da üstümü çıkartıyordum ki Seungmin gözlerini üst vücudumda gezdirdi.
Kapının tok kapanma sesi odaya dolduğu gibi altımdaki eşofmanı çıkarıp giymek için iç çamaşırı almıştım ki Seungmin genzini temizledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jealousy , 2min
Fanfictionbirlikteliklerinin basına sızmaması için ellerinden geldiğince birbirinden kaçmaya çalışan iki sevgili sosyal medya tarafından ilgi çekmediğine sevinirken bir gün şirketin ikiliyi başkalarıyla fanservis yapmaya karar vermesi belli bir zaman sonra he...