2

997 105 156
                                    

olaylar...

oy bırakıp yorum yapmayı unutmayın 💞
belli bi oy ve yorumu geçmediğinde atmıyorum bölüm.üzgünüm :(

***

Yerleştiğimiz otel odasında konulan çekim için yapılması gerek oyunu bitirip de işlerimizi hallettiğimizde Changbin esneyip kendini yatağa attı.

"Çok yoruldum."

Changbin hafifçe kafasını bana döndürüp unutmamam için kamerayı işaret ettiğinde hatırladığımı belirtircesine kafamı salladım.

"Işığı kapatıyorum, uyuyalım."

Konuşmamla birlikte ışığı kapattığımda bir yandan da karşıdaki kamerayı kapatıp ufak ışığın sönüşünü gördüğüm gibi ilerleyip yeniden odanın ışığını açtım.

"Amınakoyayım böyle içeriğin.Oturup muhabbet etsek daha eğlenceli olur."

Huysuz mırıldanmamla birlikte Changbin gülerken çalan telefonu ile kaşlarını hafifçe çattı.

"Minho, az annemle konuşacağım.Balkondayım.Sonra oda işini halledeceğin zaman haber var toparlayayım eşyalarımı."

Onu onaylarken yatağa yatıp Seungmin'e mesaj attım.

lee minho:
bebeğim
seni almak için ne zaman geleyim odaya

kim seungmin:
çekimleriniz bitti mi?

lee minho:
aynen bir şey yapmadık zaten
ufak bi oyun yapmışlar
onu hallettik ve ışığı kapattık
sonra da ben kamerayı kapattım

kim seungmin:
ah anladım
oraya gelicem yani
ama bizim işimiz daha bitmedi
bir saate gelirsin

lee minho:
tamamdır

***

Gecenin ileri saatlerinde Seungmin ve Felix'in kahkahalarının hafifçe dışarıya taştığı yerde, odalarının direkt girişinde duruyordum.
Hafifçe kapıya vurduğum gibi sesler kesilirken kapıyı açan Felix yüzünde kurnaz bir ifade ile sırıttı.
"Bir şey için mi geldin hyung?"

"İçeri gelebilir miyim?"

Felix kafasını sallayıp içeri girmem için kapıyı araladığında yatağın ucundan bakan bedene karşılık gülümsedim.
"Ne konuşuyordunuz öyle kahkaha atarak bakayım?"

Yatağın ucuna ilerleyip oturduğum gibi Seungmin başını vücuduma doğru yasladı ve Felix nerdeyse kucağıma tırmanarak üst vücudumu ittirip yatağa yatmamı sağladı.

"Hyunjin'in dedikodusunu yapıyorduk.Sevgilisi ile çikolatalı bi atıştırmalık yüzünden kavga etmişler."

Felix konuşarak Seungmini uyarı niteliğinde dürttükten sonra başını sağ göğsüme yaslayıp kollarını sardı... Beni gerçek bi abisi olarak görüyordu.Bunu ben de Seungmin de tamamen fark ediyorduk.

Seungmin de Felix'in uyarısı ile ona ayak uydurup sol göğsümde yer edindiğinde elimi Seungminin belinin oyuğuna yöneltip okşadım.

"Bundan dolayı mı gülüyordunuz?Pek inandırıcı değil."

Seungmin olumlu mırıltılar çıkarırken Felix geri çekilip telefonunu açtı."Sence bu kız nasıl?"

Ekranda gözüken genç kızın uzun siyah saçları ve keskin gözleri dikkatimi çekerken hafifçe doğrulup oturduğum gibi Seungminin kucağıma doğru çıkmasını sağladım.

"Çok güzelmiş."

Onaylayan mırıltımla birlikte Felix kıkırdayıp kendini yatağa attı.
"Konuşuyoruz öyle. Çok da iyi birisi."

jealousy , 2min Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin