7

769 93 78
                                    

oy sınırı:70
yorum sınırı:200

***

Sevgilim duyduğu cümlemle birlikte kucağımdan kalkarken titreyen bacakları ile yavaşça kapıyı kitleyip bana döndü.

"Hmm hyung... Sandalyem olmak istiyorsun demek?"

**

"Evet Seungmin...Çok istiyorum." dedim altını iç çamaşırıyla birlikte çıkartan bedenin vücudunu incelerken."Gel yanıma."

"Hızlı olmalıyız...Salonda oturuyor bizimkiler."

Telaşlı sesiyle birlikte hızlı bir şekilde yatağa ordan da kucağıma doğru tırmandığında güldüm."İş sende bitiyor...Hızlı yapabiliyorsan yap."

Seungmin dediğimle birlikte gözlerini devirirken kavradığım kalçasıyla birlikte onu da tutarken yan döndüğüm gibi bedenimi yatırdım.

Hala kasıklarımda oturduğu için bana olan yukarıdan bakışıyla birlikte sırıtırken üstümün ıslancağının bilincinde olarak tişörtümü çıkarttığım gibi mırıldandım.

"Hadi gel." dedim."Zaten sikin hiçbir şey yapmadığım halde şimdiden sertleşmiş."

"Sus."

Utangaç çıkan sesine rağmen beni dinleyerek kalçasını göğsüme kadar getirdiğinde başını aşağı çevirip parmaklarını ağzıma yöneltti.

"Minho...utandım biraz ben de.Yapmasak mı?"

Aralıklı ağzımın içinde parmak uçlarını sürekli dilime sürterken konuştuğunda sırıtmama engel olamadan kaşlarımı havalandırdım.

"Kalçanı sürtüp duruyorsun göğsüme...Fazlasıyla istiyorsun bunu görüyorum." dedim parmağımı girişine yönlendirip deliğini hafifçe okşarken.
"Otururken yüzümü kapatacaksın ya sonuçta utandığını göremeyeceğim.Öyle düşünerek rahatça hareket et."

Seungmin parmaklarını yavaşça ıslatan bedenin güzelliğiyle dudaklarını yalarken kalçasını havalandırıp girişindeki parmaklardan uzaklaştırdı kendini.

"Seni çok fazla nefessiz bırakırsam bacağımı sertçe sık.Tamam mı?"

Mırıldanarak dediğini onayladığımda dizleriyle biraz daha öne kaydı..Bu şekilde kasılan küçük deliği tam gözlerimin önüne gelerek bana güzel bir manzara sunmuş oldu.

Testislerini burnuma sürttüğü gibi kalçasını indirdiğinde araladığım ağzımdan çıkardığım dilimi deliğinin büzük derisine sürttüm.

Bıraktığım ıslaklıkla birlikte bir elimi Seungmin'in beline getirip hala kendini biraz daha olsa havada tutmaya çalışan bedeni aşağıya bastırarak tam olarak yüzüme oturmasını sağladım.

Bu hareketimle birlikte Seungmin'in testislerini burnuma sertçe sürtmesi inlemesi neden olurken iki yanağı ile sıkışmış yüzümde kasılan deliğini sevgilimin en sevdiği şekilde yavaşça tadını çıkara çıkara emmeye başladım.

Yavaşça açılarak bana içini sunan pembeliği dilimle talan ederken sevgilimin kısık inlemeleri kasıklarımdaki ağrının boyutunu arttırıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

jealousy , 2min Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin