oy ve yorum bırakmayı unutmayalım <3
yakınlaşma uyarısı ⚠️
***
"... işte öyle Hanla konuştuk baya."
Duşta saçlarımı yıkarken daha birkaç dakika önce banyoya giren Seungmin bana kısaca Jisung'la aralarındaki sohbeti anlatırken cümlesinin bittiğini fark ettiğim gibi "İyi yapmışsın." dedim.
"Gerçi şu an... Zar zor duyabiliyorum seni."
Üstümden akan sular yüzünden kesik bir şekilde çıkan hayıflanmamı bölen şey duş kabinin açılışı olurken dışarıya su taşmaması için hızlıca musluğu kapattım.
Açık kapı yüzünden bulunduğum sıcak kabine gelen soğuk hava ile irkilirken kasılan bedenimle birlikte gözlerimi Seungmin'e çevirdim.
Bakışlarını vücudumda gezdirdiğini yakaladığım sevgilime gülümserken alayla mırıldandım.
"Yanıma mı gelmek istiyorsun yoksa?"
Dediğimi duyduğu an kaşları ilgiyle havalanan beden üstündeki tişörtü çıkarıp kenara fırlattı.
"Yurtta kimse yok aslında."Bu beni onaylayan tavrını beklemediğim için şaşırırken kendini çıplak bırakan sevgilim hızlıca duşakabinin içine,yanıma, gelip de sürgülü kapısını çekti.
Bakışlarımı çıplak esmer teninin güzelliğinden birkaç saniye alamazken sakinleşmek adına gözlerimi kapattım
"Ama her an gelebilirler Seungmin."
Boğuk sesimi duyan sevgilimin eli penisime yol alırken kapattığım gözlerimi aralayıp ince bedenin bileğini kavradım.Sıkı tutuşum sayesinde eli uzunluğuma ulaşamazken bedenlerimizi birbirlerine yaklaştırdım.
Nefesleri alnıma ve gözlerime vururken istekle dolan gözleri ile hafifçe parmak uçlarımda yükselip dolgun dudaklarına dudaklarımı sürttüm.
"Programımız dolu biliyorsun."
Seungmin'in konuşmaya başlaması yüzünden milimler ile birbirine ulaşmadan duran dolgunluklarımız birbirine çarparken mızmız bir tonda devam etti.
"Biraz yaramaz oyunlar oynamak istiyorum sadece."Sevgilim ona yanıt vermeme fırsat vermeden dudaklarını aralayıp üst dudağımı dolgunlukları arasında yavaşça ezdi.
Ben de kendimi daha fazla tutamayacağımı hissedip bileğini tuttuğum elimdeki tutuşu serbest bırakarak parmaklarımı ince beline sardığımda Seungmin memnun bir mırıltı ile dudağımı sertçe emdi.Ona uyum sağlayarak yumuşak ve yavaş bir şekilde alt dudağını dilimle ıslattığımda kollarım arasında olan beden titredi.
Sanırım bu bana karşı olan savunmasızlığı da sabrımın son noktası oldu.
Hızlı bir hareketle belini kavradığım elimle onu kendime çekerken bedeninin benimle tamamen birleşmesini sağladıktan sonra parmaklarımı kalça aralığına yönelttim.
Seungmin bununla birlikte zevkle kıvranıp minik bir inleme bıraktığında dudaklarımdan da ayırmıştı kendisini.
Geriye attığı başı ile boynu açığa çıkarken bir bacağını bacaklarıma saran Seungmin bu şekilde dolgunluklarını az da olsa aralayarak bana yardım ederken daha deminki pozisyondan çok daha rahat bir şekilde parmaklarımın ucuyla küçük deliğinin derisini okşadım.
"Tam olarak hangi oyunu oynamak istiyorsun bebeğim?"
Boğuk sesim fazla yüksek çıkarken sevgilim geriye attığı başını düzeltip bakışlarını gözlerimde sabitledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jealousy , 2min
Fanfictionbirlikteliklerinin basına sızmaması için ellerinden geldiğince birbirinden kaçmaya çalışan iki sevgili sosyal medya tarafından ilgi çekmediğine sevinirken bir gün şirketin ikiliyi başkalarıyla fanservis yapmaya karar vermesi belli bir zaman sonra he...