"Tatlımmm~~"Jisung'un çıkardığı şirin sesle kıkırdarken alışkanlık yüzünden bir elimi koyu kahverengi saçlarına getirip parmaklarımla saç tutamlarını hafifçe dağıttım."Şirinlik yapma da git malzemeleri getir."
Jisung dudaklarını büzerek yanımdan ayrıldığında yemek yapmamız için oluşturalan gruptaki arkadaşlarımda gözlerimi gezdirdim:Jeongin,Seungmin,Jisung
Yemek yapma oyunu oynarken takımımdaki insanların bir şey bilmemesi yüzünden tedirgin olsam da karşı tarafın Changbin'i içerdiği için bizden daha da kötü bir halde olduğuna nerdeyse emin olmam rahatlamamı sağlıyordu.
"Hyung nasıl kesicem bunları?
Jeongin'in sorusu ile birlikte gözüm yanında duran Seungmin'e kayarken bana bakmamakta ısrarcı olan gözlere yenilerek Jeongin'e zar zor gülümseyip elindeki malzemeleri aldım.
"İlk dört parçaya uzunlamasına böl.Sonrasında hepsini birleştirip kesersen daha az uğraşırsın."Jeongin ona gösterdiğim şekilde kesmeye başladığında alışkanlık gereği elimle kalçasına doğru minikçe vurdum."Dikkat et de elini kesme."
"Minho."
Seungminin sesiyle ona baktığımda gülümseyerek önünde kestiği etleri gösterdi."Dikkatlice kestim.Bana başka bir iş ver de yardımcı olayım sana."
Daha demin bana değmeyen gözlerinin sebebinin kestiği etlere odaklandığı için olduğunu bilmek içimi rahatlatırken sırıttım.
"Aşkım yerim seni, çok beceriklisin ya."dediğim gibi bir anda arkadan gelen "Minho kelimeleri dikkatlice seç."diyen menajerimin sesiyle anlamazca Seungmin'e baktığımda önünde duran kestiği etlerden gözünü ayırmadan fısıldadı.
"Aşkım diyip yerim diyerek devam ettiğin için uyardılar."Durumu bana açıklama yapan sayesinde algılarken bakışlarımı ondan çektim.
"Ama diğer üyeler istedikleri gibi birbirlerine seslenip konuşabiliyorlar ki üyeler arasında da aşkım kullanıyoruz zaten.Problem tam olarak ne?"
Sinirin dolduğu sesimle birlikte arkada duran menajere doğru konuştuğumda gruptakiler gerginliğim yüzünden telaşlanmışlardı."Hyung, bu ara herkesi uyarıyorlar.Sosyal medyada çok fazla ship olduğu için daha dikkatli olacakmışız."
Jisungun dediğinin doğru bakıp doğru olup olmadığını sorgularken Seungmin'in sesi düşüncelerimi kesti.
"Daha demin Minho'ya tatlım dediğinde seni neden uyarmadılar o zaman?"
Seungmin'in sorusuyla yutkunurken ağzımı açacaktım ki devam etti.
"Bahaneye gerek yok başından beri böyleydi zaten.""Hadi devam edelim, uğraşmak ve düşünmek istemiyorum bu konu hakkında."
Jeongin ellerini Seungminin koluna dayayıp başını omzuna doğru yasladığında gözlerimi hızlıca ondan çektim.
"Sen nasıl istersen Seungmin."
***
"Tuzlu yapmışsınız."
Hyunjin'in tattıktan sonra söylediği şeyle kaşlarımı kaldırdığımda "Yani ben az tuzlu yediğimden herhalde öyle geldi." diyerek düzelttiğinde sırıttım."Bence de Hyunjin."
"Kazanan ne alacaktı?"
Jeongin'in heyecanlı sorusuyla bir elimi omzuna koyarken gözlerim ara sıra fazlasıyla yakın olan Changbin ve Seungminde takılıyordu.
"Şirket kartını götürüleceğiniz yerde istediğiniz bir şeyi alma izni."
Ödülün açıklanmasıyla Jisung'un heyecanla "Ev alıcam hyung."diyerek vücudumu sarsamasına gülerken omzumla omzuna vurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jealousy , 2min
Fanfictionbirlikteliklerinin basına sızmaması için ellerinden geldiğince birbirinden kaçmaya çalışan iki sevgili sosyal medya tarafından ilgi çekmediğine sevinirken bir gün şirketin ikiliyi başkalarıyla fanservis yapmaya karar vermesi belli bir zaman sonra he...