❌1❌

52 5 2
                                    

Sabah alarmın ısrarla susmak bilmeyen sesiyle uyandı. Yavaşça gözlerini araladı. Saate baktığında gözleri irileşti. Dersin başlamasına yarım saat kalmıştı ve alarm vaktinde çalmamıştı.

Hemen hızlıca üstümü değiştirdi. Bugünlük cilt bakıp rutinini atlaması gerekiyordu yoksa geç kalacaktı. Aceleyle aşağıya indi ve bir şeyler atıştırdı. Anahtarıyla kapıyı kilitleyip evden çıktı.

Okula gireli beş dakika olmamıştı. Köşeyi döndü ve sınıfına girdi. Fakat sırasının üzerinde oturan ve ona dik sik bakan bir adet Minho beklemiyordu.

Evet, Lee Minho. Okulun popüleri, kızların peşinden ayrılmadığı Lee Minho. Bazıları ona Lee Know diyor ama o bundan nefret ediyor. Minho'nun birde gerçekten güzel olan bir gülümseyişi var ama bunu da herkese sunmayı sevmiyor. Kendisi okulun yavşağı diye anılırken o bunu umursamıyor bile.

"Çekil sıramın üzerinden!"

"Sana da günaydın sincap!"

Jisung sırasına doğru yürüdü ve Minhoyu sırasının üzerinden itti.

"Bugün yine asabisin sincap."

"Bana sincap demeyi kes."

"Ama sincapsın!?"

"Sende öküzün tekisin ama ben her seferinde sana böyle hitap ediyor muyum ?"

Minho, Jisung'un sinirlenmesinden zevk alıyordu. Yine o cezbedici gülümsemesini takındı. Yüzüne doğru eğildi,

"Öküz olmam hoşuna gidiyor mu?"

"Ne saçmalıyorsun?"

"Hadi ama seninde benden hoşlandığını biliyorum Jisung."

Onu beğendiği doğruydu. Ama tavırlarıyla kalbindeki her şeyi yıkıyordu.

"Senden nefret ediyorum."

Minho kaşlarını çattı.

"Nefret etmediğini biliyorum, seni etkilediğimi de biliyorum. Bana kimse karşı koyamaz!"

"Kendini bu kadar yüceltme Minho. İnsanlar bir başkasını da sevebilir. Sadece sen yoksun."

Her sabah olduğu gibi tartışmaları sırasında sınıfa insanlar doluşmaya başlamıştı.

"Ne yani başkasından mı hoşlanıyorsun?"

"Ben öyle bir şey söylemedim!"

Minho iri olan gözlerini iyice büyütüp Jisung'a doğru baktı.

"O zaman şimdi yapacağım şeyde bir sakınca yok."

"Ne diyo-"

"Hey millet!"

Sınıfa doğru döndüğünde arkasında kalmış onun ne yapacağını anlamaya çalışıyordu.

"Biz Jisungla sevgiliyiz!"

Sinirle ayağa kalktı. O an ne yapacağımı gerçekten bilemedi. Olduğu yerde dondu.

"Değil mi bebeğim?" deyip Jisung'a doğru döndüğünde pis pis sırıtıyordu. Yüzüne bir tane indirmemek için o an Jisung kendiyle iç savaş vermeye başladı. Derin derin nefesler aldı ve,

"Minho siktir git." dedi yüzüne doğru.

Daha fazla rezil olmak istemediğinden bağıramamıştı ama bunun hesabını ondan soracaktı.

.
.
.

Bu fic 6 7 aydır arşivde artık yayınlıyım dedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu fic 6 7 aydır arşivde artık yayınlıyım dedim

Little Cute (❌) Story | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin