❌4❌

21 2 0
                                    

İki gündür okula gitmiyordu Jisung. Çünkü o gün yağmurun altında Minho'yla durduğunda şifayı kapmıştı. Ayrıca onu da görmek istemiyordu. Minho'dan istemese de hoşlanıyordu ve kendisine söyledikleri canını yakmıştı. Kullanılmış gibi hissediyordu.

Evde olduğu iki gün boyunca sürekli bunu düşünmüş ve ne yapması gerektiğine karar vermeye çalışmıştı. Minho'ya yardım mı etmeli; yoksa bir daha asla suratına bakmamalı mı?

Kalbini dinledi bir süre. Minho'yu istiyordu. Belki bu sayede gerçekten yakınlaşırlar ve gerçekten beraber olabilirlerdi. Ama öte yandan mantığı 'Hayır!" diyordu: Minho sadece kendini kurtarmak için seninle oynadı, seni asla sevmeyecek.

Derin bir nefes aldı. Evden asla çıkmak istemiyordu. 'Ama bugün gitmem gerekiyor.' diye düşündü. Derste hocanın sözlü yapacağını öğrenmişti. Bu yüzden sabah erkenden kalkıp okul için hazırlandı. Canı kahvaltı etmek istemediğinden evden direk çantasını alıp çıktı.

İlk önce Seungmin'le buluşacaktı kapının önünde. O gün Minho'nun söylediklerini anlatmış, ona fikir danışmıştı. Seungmin ise Jisung'a sadece iyice düşünmesini söylemiş, daha sonra ise yaptıklarından pişman olmaması gerektiğini söylemişti.

Seungmin

-Neredesin ?

Jisung

-Gelmek üzereyim.

Seungmin

-Tamam ben kapının önünde bekliyorum.

On dakika sonra okula vardığında Seungmin kapının önünde telefonuna bakıyordu.
Birbirlerine selam verip beraber içeri girdiler. Jisung için Seungmin'in yanında olması çok önemliydi. Çünkü Minho'yu görürse ne yapacağını bilmiyordu. Seungmin'den, Minho'yu gördüğü anda kendisini oradan uzaklaştırmasını istemişti. Daha fazla kalbinin kırılmasını ve duygularına yenik düşmek istemiyordu.

Koridorun sonuna geldiklerinde merdivenlerin önünde Minho'yu gördüler. Her zamankinden daha durgun görünüyordu. Nefes alışverişleri hızlanmıştı Jisung'un. Yanındakinin paniklediğini gören Seungmin, destek olmak istercesine elinden tuttu Jisung'un. O an Minho'nun bakışları ikisinin ellerine kaydığında suratı asıldı. Ardından onlara doğru yürümeye başladı. Seungmin eliyle durdurdu.

"Yaklaşma!"

Minho durdu. Gözlerini Seungmin'in elinden çekip Jisung'un gözlerine diktiğinde kendisinin yaratmış olduğu büyük hayal kırıklığını gördü ve kendine lanet etti.


.
.
.

Cok kısa oldu bu bölüm sanki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cok kısa oldu bu bölüm sanki

Little Cute (❌) Story | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin