Minho bu şekilde bağırdığından dolayı ve herkes de buna şahit olduğundan ortalıkta hep bir "Aaaa Minho ve Jisung sevgili miymiş?" cümlesi dönüyordu. Bazıları Minho"nun erkeklerden nasıl hoşlandığını sorguluyor, bazıları ise Jisung'u gay olduğundan dolayı aşağılıyorlardı kendi aralarında.
Şuan sırasında oturmuş içinde bulunduğu duruma sövüyordu Jisung. Bütün söylenenlere kulaklarını kapattı ama herkesin dik dik ona bakmasından asla kaçamıyordu. Minhoyu gördüğü ilk yerde öldürecekti."Jisung ne bu dedikodu? Herkesin dilinde bir Minho-Jisung lafı dönüyor?"
Seungmin şaşkınlıkla gidip Jisung'un yanına oturdu. Sınıfta en aklı başında olan insanlardan biriydi. Bu yüzden iyi arkadaştılar.
"O kendini beğenmiş sabah 'Ben Jisungla sevgiliyim.' dediği için." dedi Jisung.
"NE?"
Seungminyüzüne donuk bakışlar attığında elini ona doğru salladı.
"MİNHO'DAN BAHSEDİYORUZ DİMİ?"
"Evet." dedi sakin bir şekilde.
"ŞU KIZLARIN PEŞİNDEN AYRILMAYAN HANİ?"
"Evet."
"HERKESE YAVŞAYAN MİNHO?"
"Evet."
"LEE OLAN MİNHO?"
"EVET SEUNGMİN EVET!"
Seungmin hala inanamadığını belli eden bakışlar atıyordu.
"İyi de neden sen?"
"Ben nerden biliyim Seungmin?"
"Yoksa ondan hoşlandığını mı biliyor?"
Bu tabi ki aklına gelmişti. Ama yine de neden böyle bir şey yaptığını açıklamıyordu.
"Sanmıyorum."
Derin bir nefes çekti ciğerlerine,
"Bence sebebi, kafasının içinde bir beyin taşımaması." dediğinde ikisi de gülmeye başladı.
Bu sırada sınıfın kapısında dakikalardır ciddi bir ifadeyle Minho onları izliyordu. Jisung Minho'yu farketmesiyle beraber ciddi haline büründü ve ayağa kalkıp, yanına gitti.
"Sen nasıl bir insansın? Beni düşürdüğün duruma bak!"
"Bizi düşürdüğüm durum." diye düzeltti Minho.
"Ayrıca gayet güzel bir durum."
"Yine ne saçmalıyorsun Minho?"
"Bence güzel bir çift olduk." dedi ve yine o güzel gülümsemesini yüzüne yerleştirdi.
O gülümseyince büyüleniyordu Jisung. Çünkü az önceki ciddi ifadesinden eser kalmamıştı ve gayet sakin gözüküyordu.
"Neden sevmediğin biriyle alakalı böyle bir yalan atarsın ki ortaya. Bazen cidden hastaneye gitmen gerektiğini düşünüyorum."
Minho'nun gülümseyişi bu laflardan sonra kayboldu. Jisung'un böyle söylemesine bozulmuştu. Minho etrafında kızlar varken bile gözü sadece Jisung'taydı. Oysaki öbür tarafta Jisung Minho'nun bunu tamamen kendisini sinirlendirmek, usandırmak amacıyla yaptığını sanıyordu.
.
.
.
İkisini nasıl birleştiricem bilmiyorum :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Cute (❌) Story | Minsung
FanfictionSertçe yutkundu Minho. "Sen beni-" Jisung ardından kulağına gelebilecek kelimeleri tahmin edip Minho'nun cümlesini tamamlamasına izin vermeyerek araya girdi. "Bunu bana sorma. Çünkü bende bilmiyorum." •Minsung •Fic •Düzyazı / Biraz texting