❌5❌

20 2 1
                                    

Yine kendi düşüncelerinde boğulurken yanında oturanın onu dürtmesiyle kendine geldi Jisung. Yanındaki Chan'i görünce şaşırmıştı. Onun yakın arkadaşıydı. Bir aydır yoktu, yurt dışındaydı. Aklında dönüp dolaşan düşünceler yüzünden Chan'a bir şey anlatacak fırsat bulamamıştı.

"Chan?!"

"Sözlüye çalışmışsındır umarım."

"Sen ne zaman geldin?"

"İki gün olmuştur sanırım."

"Neden haber vermiyorsun?"

"Asıl sen neden beni arayıp sormuyorsun oğlum hep ben ulaşmaya çalışıyorum sana."

'Doğru söylüyor.' diye düşündü Jisung. Genellikle Chan arardı Jisung'u.

"Hoca seni kaldıracak birazdan." dedi Chan.

Sözlüye çalışamamıştı. Hoca tahtaya kaldırdığında ise sıçıp batıracağından emindi.

"Jisung şimdi söyle bize ...........?"

"Eee..."

Ağzından sadece bu harf çıkmıştı. Elini boynuna götürdü ve kaşıdı. Kötü bir öğrenci değildi, dersleri iyiydi. Ama bu konuyu o yokken işlemişlerdi ve hiçbir fikri yoktu. Hoca hala cevabı bekliyordu.

"Hocam Jisung'un evde Minho'yla bir takım işleri olmuş sanırım." dedi arkalardan bir öğrenci.

"Minhoyla cinsellik içeren hayallerini gerçekleştirirken çalışmaya fırsatı olmamıştır." dedi başka biri.

"V*rdurma!" dedi öteki ve bu laftan sonra bütün sınıf gülmeye başladı.

Sınıftan koşarak çıkmadan önce hocanın ona iğrenir gibi baktığını gördü Jisung. Bu arkadaşlarının tavrından daha çok koymuştu ona.

Minho'nun attığı yalandan dolayı herkes gay sanıyordu onu. Jisung bundan hiçbir zaman utanmamıştı. Çünkü bu utanılıcak bir durum değildi. Bir yalandan dolayı ortaya çıkmıştı ama o zaten böyleydi. Sadece kendisiyle ilgili özel bir şeyi insanlara yaymayı sevmezdi. Bu yüzden eşcinsel olduğunu Chan ve Seungmin dışında kimse bilmiyordu.

Koridorda koşarken gözyaşlarından etrafı göremiyordu. Nereye gittiğini de bilmiyordu. Sadece yok olmak istiyordu.

Birine çarptığını hissetti. Kafasını kaldırıp baktığında kaşları çatık kendisine bakan iki adet göz gördü. Bu gözlerinin sahibi, daha demin sınıftaki saygısını yitirmesine sebep olmuştu.


Şans benden yana olmuyor ki.


diye geçirdi aklından. Şuan, en son görmek isteyeceği insan karşısında duruyordu. Ellerini yumruk yapıp onun göğsüne doğru vurmaya başladı.

"Aklımı karıştırmaktan düşüncelerime girip beni hapsetmekten vazgeç. Hayatıma girdiğinden beri her şey karıştı, bombok oldu. Senden nefret ediyorum. Suratını bir daha asla görmek istemiyorum!"

Minho karşısında dediklerine şaşırmış gibiydi. Jisung'un aklını mı karıştırıyordu? Yoksa... Yoksa Jisung da onu mu seviyordu?

"Jisung?"

Kafasını kaldırıp yavaşça gözlerini Minho'nun gözlerine sabitledi. Bir eliyle yavaşça Jisung yanağında yavaşça kaymakta olan gözyaşının üzerine götürüp, gözyaşını sildi.

"Sen..." dedi.

Sertçe yutkundu Minho.

"Sen beni-"

Jisung ardından kulağına gelebilecek kelimeleri tahmin edip Minho'nun cümlesinin tamamlamasına izin vermeyerek araya girdi.

"Bunu bana sorma. Çünkü bende bilmiyorum."

.
.
.

Happy my birtday 🎂

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Happy my birtday 🎂

Little Cute (❌) Story | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin