Duyguları ifade etmek...
Minho için zor bir şeydi. Şu ana kadar kimsenin suratına pat diye seni seviyorum dememişti. Demezdi de zaten. Ama Jisung'un karşısında savunmasız kalıyordu.
Saçmalıyordu.
Bunca zaman ona yaptıkları, ona sataşması... ona yakın olabilmek içindi?!
İnsan sevdiğiyle uğraşır diyorlar.
Doğru...
Belki de o kişiye yakın olmak amacıyla gerçek duyguları belli etmemek için yapılan saçmalıklardır "uğraş"?
Aynı Minho gibi.
" Selam Minho."
"Hoşgeldin Jisung."
Jisung samdalyeyi çekti ve oturdu. Buluşmak için Minho'yu bir kafeye çağırmıştı. Aralarındaki bu saçma durumu netleştirmek istiyordu.
"Minho, öncelikle..." diye lafa girdi Jisung ama karşısındaki onun lafını kesti.
"Jisung ilk beni bir dinle, lütfen."
Jisung kafasını salladı. Anlatacaklarını merak ediyordu.
" Ben ailem tarafından sevgisiz büyütüldüm. Tabi ki de bu sana karşı davranışlarımın bir açıklaması olamaz ama eğer senin, benim sana olan hislerime inanmanı sağlayacaksa bunu bilmeni istiyorum."
Derin bir nefes aldı Minho.
" Ben, şaşaalı sözler bilmem açıkçası. İlk defa bir insana karşı böyle hisler besliyorum. Seni çok seviyorum ama şu ana kadar bunu yanlış bir şekilde ifade ettiğimi biliyorum. Lütfen beni yaptıklarım için affet."
Jisung ne diyeceğini bilmiyordu. Çünkü Minho gerçekten onun kalbini kırmıştı. Devam etmesi için kafasıyla onay verdi.
"Bu teklifi sana yaptım. Amacım sana daha yakın olabilmekti ve inan ki gerçekten böyle bir olay var. Tehdit ediliyorum ama kesinlikle amacım seni kullanmak değil."
"Minho ben..."
"Jisung beni seviyor musun?"
Söylemek istemedi Jisung gerçek hislerini. Yine geçiştirdi.
"B-ben bilmiyorum."
"Hemen cevap verme. Bunu düşün."
Minho masaya doğru eğilip elini Jisung'un yanağına koydu. Baş parmağıyla hafifçe okşadı. Ardından kalkıp gitti.
Bu hareketle Jisung'un gözleri kapanmıştı. Bu kadar küçük temas bile etkiliyordu onu. Ama güvenemiyordu işte. Lee Minho, Jisung'a o güveni vermiyordu.
.
.
.
Bölümü yazıp atmamışım :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Cute (❌) Story | Minsung
FanfictionSertçe yutkundu Minho. "Sen beni-" Jisung ardından kulağına gelebilecek kelimeleri tahmin edip Minho'nun cümlesini tamamlamasına izin vermeyerek araya girdi. "Bunu bana sorma. Çünkü bende bilmiyorum." •Minsung •Fic •Düzyazı / Biraz texting