❌7❌

20 2 0
                                    

Seni sevdiğim kadar gerçek

"Bu nasıl bir cümle?" dedi Jisung.

Daha kendisini sevdiğine hala inanamıyorken bir de şimdi onun sevgisiyle anlattıklarının gerçekliğini mi tartacaktı?

"Bence seni gerçekten seviyor." dedi Chan.

Seungmin onu başıyla onayladı.

"Ben... Ben hala inanamıyorum. Yani beni seviyorsa eğer o zaman neden benimle uğraşıyordu? Gelip söyleyemez miydi sanki? Onu red mi edecektim?"

"Onun yaptıklarını doğru bulmuyorum. Ama bazı insanlar duygularını iyi ifade edemez Jisung."

Chan'ın doğru söylediğini biliyordu. O da kendini ifade etmekte iyi sayılmazdı.

"Ve biliyorsun o popüler, etrafında bir sürü kız var. Eşcinsel olduğunu saklamayı tercih etmiş olabilir."

Seungmin'e doğru döndü dedikleriyle. Minho'nun herkese bağırdığı gün arkasından çıkan dedikodular bunu onaylıyordu. Eşcinsel olduğu için Jisung'un arkasından demediklerini bırakmamışlardı.

"Yine de bunca zaman beni bu kadar üzmesini açıklamaz!" dedi.

Kafasını öne doğru eğdi ve derin bir nefes aldı. Ciğerlerini temiz havayla doldurdu. Ardından nefesini geri verdi. Her şey eskiden daha kolay geliyordu. Minho'nun kendiyle uğraşması kendisinin ise ona olan hislerini bastırması ve kabullenmekte zorluk çektiği zamanlar...

"Şimdi ne olacak?" diye sordu Seungmin.

"Adam akıllı oturup konuşmaları gerekiyor." dedi Chan.

"Şu kız ve abisi problemi var. Hadi bende itiraf ettim duygularımı. Sonra ne olacak?"

Chan Jisung'un kafasına elinin tersiyle bir tane vurdu.

"İşte bunun için konuşmanız gerekiyor diyorum ya!"

Chan'in vurduğu yer sızlamıştı. Jisung elini sızlayan yere koydu.

"Elin ne kadar ağır senin. Yavaş olsana!"

Onları izleyen Seungmin kahkahaya boğulmuştu. Seungmin'e Chan'da katıldığında Jisung ikisine de ters bakışlar atmaya başlamıştı.

"Tamam o zaman. Onunla konuşucam."

Yine kısa bi bölüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yine kısa bi bölüm

Little Cute (❌) Story | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin