Тебе звати Ельвіра Блек, тобі 15 років, ти любиш жарти, весела та добра, мила, смілива. Дуже вперта якщо ти чогось не захочеш робити це ти точно не будеш. Любиш малювати та танцювати, раніше ходила на карате але зараз не ходеш.
Твій двоюрідний брат Драко Малфой, йому 16 років, сердитий, пихатий але в душі ще той душка. Ми разом любимо музику, часто граємо на піаніно та гітара, Драко дуже гарно співає, хоча говорит що це лише для дівчат.
Моя тітонька Нарциса, їй 38, добра та мила жінка. Як би не її непютовий мужиньок було б усе в неї добре але уви вона по самі вуха його кохає і зробити я нічого не можу з цим.
Ну і сам мужиньок мій дядько Люциус, йому 45 років, він дурний, заносчивий, грубіян і багато чого в цьому дусі.
Ще трішки інформації про мене в мене світра шкіра, більше напевно бліда, я сильно бліда з народження, але в мене румяні щічки, ріст 1.70 для дівчини в мене він доволі великий. Також в мене довге по коліна волося, я блондинка. Фраза "блондинки всі дурепи" мене не описує на свій вік я дуже багато всього знаєю. З народження я вчилася сама з татом, він мене навчив багато чого. Хоча ми проживаємо в світі маглів я вмією користуватися палочкою, різні заклинання теж знаєю, наприклад : експерти патронум, експеліармус, лівіоса, гудвін, люмус. Тако ж багато книжок з магією я перечитала по пару раз. Батько був в певнений що мене візьмуть в школу магії "хогвартс" але цього не сталося, мене неприйняли з невідомих причин. В 5 років мене відправили в школу інтернет бо батька забрали в аскабан теж з не відомих мені причин. В 6 мене вже забрала сім'я Малфоїв, вони тебе як рідну прийняли завжди допомагали часто робили подарунки, навіть з Драко ви добре ладили ти давала рекомендації йому по навчанню, а він по моді та нарядам.
Драко часто був в своїй школі "хогвартс" й бачилися ви не так часто але з його друзями ти познайомилася, ви часто гуляли разом і це тебе тішало. В тебе є навіть друзі яким ти можеш довіритись, це Пенсі Паркінсон, Теодор Нотт і Блейз Забінні. З тіткою Нарцисою ви дуже добре спілкуєтесь, багато чого ти їй можеш розповісти, лише з дядьком Люциусом у нас не поладки він любить коли під нього всі підлаштовуються але я не така, я люблю коли дають волю і поважають мене і мою думку але в цій сім'ї цього уви але немає.
Про моїх батьків рідиних я багато розповісти не можу, тато мій в аскабані уже як 10 років, в мене від нього є свій будинок але як я не повнолітня я не можу ним володіти, а від мами дуже гарна каблучка з дракончиком. Свою маму я не дуже добре пам'ятаю знаю лише що вона була мрійлива, добра та водночас сувора та мстива.
Добре не буду вас затримувати краще ідіть і читайте далі, інформацію ви вже про мене знаєте, а тепер почитайте як я проживаю.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Вона буде не така як усі
ЧиклитНезвичайна дівчина закохається в протилежного від себе хлопця? За нею стоять її друзі горою, може хтось навіть не просто так це робить? ‼️Цю історію призупинено‼️