Зайшовши в кімнату я побачила дівчину кучерявим волосям.
-о привіт, я Герміона Грейджер, сказала дівчина.
-Привіт, я Т/и Малфой, сказала я.
-Герміоно як ти розумієш Т/и тепер з нами проживатеме, сказала Джинні.
-Малфой? Дивно.. Ви взагалі не похожі, сказала Герміона.
-я більше похожа на маму Нарцису, викрутилася я.
-ну все досить Т/и розташовуйся якщо шось потрібно звертайся, сказала Джинні.
-так, дякую, сказала я.
Я почала розглядати кімнату, це була невелика кімнату з трьома ліжками, двома шкафами з одягом, різні картини і три вікна з неймовірним виглядом на поле для квідочу.
Герміона видала мені пару полок для одягу, поки я розкладала свої речі Герміона і Джинні пішли до гостиної.
*в дівчат*
-тут щось не чисто! сказала Герміона.
-тобто? спитала Джинні.
-я не думаю що Т/и сестра Малфоя, вони навіть не схожі, сказала Герміона.
-вона ж пояснила що про пішла в Нарцису, сказала Джинні.
-я теж можу сказати що королева Англії, сказала Гемоіна.
-ну незнаю, я довіряю Т/и, сказала Джинні.
*в тебе*
Я розклала речі, мене сьогодні відсторонили від уроків тому я вирішила прогулятися по полю зжатого для квідичу.
Я почала збиратися :
Після цього я вийшла з кімнати і на каблучках поцокала на вулицю. Всі лише на мене той і дивилися, а хлопці той і дивилися під спідницю.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Вона буде не така як усі
Romanzi rosa / ChickLitНезвичайна дівчина закохається в протилежного від себе хлопця? За нею стоять її друзі горою, може хтось навіть не просто так це робить? ‼️Цю історію призупинено‼️