7 Частина

155 8 0
                                    

Прокинувшись я пішла в вану, умилася, зробила зачіску, одяглася та нафарбувалася.

Прокинувшись я пішла в вану, умилася, зробила зачіску, одяглася та нафарбувалася

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Подивившись на себе останній раз в дзеркало я поспішила спуститися на сніданок

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.


Подивившись на себе останній раз в дзеркало я поспішила спуститися на сніданок. Вже на першому поверсі я зайшла в зал там сиділи Драко, Нарциса, Люциус.

-всім доброго раночку, сказала я і сіла біля Драко.

-доброго, сказав Драко.

-Привіт сонце, як вчора погуляли? спитала Нарциса.

-хм.. Ну добре, народу багато всі веселилися, ми в тому числі, сказала я і підштовхнула локтем Драко.

-так, ми добре потусили, сказав він.

-я навіть здивований, дім блищить, не де немає мусора як зажди після таких "тусовок", сказав Люциус.

-ми все зразу ж прибрали, сказала я.

-от і добре, доручі Ельвіра у нас є для тебе чудова новина, сказала Нарциса.

-мм і яка ж? спитала я.

-ти будеш вчитися з Драко в хогвартсі! На наступний тиждень ви разом туди поїдете, сказала тітка.

-що?? Урааа! Драко у нас стільки пригод буде! сказала я

-хаа, я і не сумнівався, сказав Драко

З того момент минув тиждень, дівчина завжди була з Драко, вони гуляли разом по місту. Ходили по кафе та ресторанах. Драко робив великі подарунки, навіть коли вона прокидалася хлопець пронисов сніданок їй у ліжко. Звісно про це батьки незнають, воно досихпір думають що Ельвіра з Драко просто друзі але дівчина і хлопець так не думають. В них багато спільного між собою вони одне ціле, їм здається що воно не можуть прожити друг без друга. За цей тиждень вони занадто зблизилися, Ельвіра молода та красива дівчина не та уже маленька дівчинка яка всього боїться. Драко теж уже дорослий хлопець і може кохати. Так і зародиться нове кохання яке може легко розтанути як сніжинка яка зявилося не іза чого, лише зявиться той вогник який зможе ростопити кохання Ельвіри так і все рухне.

Вона буде не така як усіWhere stories live. Discover now