16 Частина

102 4 0
                                    

До кімнати я прийшла вже під ранок. Тео мене провів, з ним було так добре мені як ніколи, але все колись закінчуться. Зайшовши тихо до кімнати, я побачила Герміону та Джинні які стояли злі і я зрозуміла що це через мене.

(Джинні - Джин, Герміона - Гермі, Джордж - Джо, Фред - Фре, Драко - Дра, Ельвіра - Ель)

Джи: ти де була??

Гермі: ми тебе всю ніч чекали!

Ель: дівчата вибачте, я гуляла

Джин: з ким??

Ель: ну з Тео)

Гермі: Що з Теодором Ноттом?? Він же з слизеріна

Ель: ну в мене багато друзів з того факультета. Ми з ними з дитинства..

Джин: ну все ж таки ти мала нас попередити, ми ж незнали що з тобою!

Гермі: ми вже думали кликати близнюків щоб вони пішли тебе шукати!

Ель: добре, не хвилюйтеся, я буду вас попереджати!

Дівчата підійшли до мене і ми обнялися, так ми знаємо ледве одне одного день але я їх розумію. До них приєдналася нова учениця їхня сусідка, вона незнає замку і куди йти, а тут вона йде на всю ніч і її немає. Я б теж хвилювалася як би була на їхньому місці.

Гермі: так давайте збиратися, а то спізнемся на уроки!

Ель і Джин: окей!

Я пішла збиратися, мила макіяж, почистила зуби, ну і як завжди  нафарбувала вії, трохи консилера під очі, хайлайтер і нюдовий олівець. Потім пішла одягнула форму. Я її трішки підробила так як вона мені не сподобалося. Зробила зачіску і вже з дівчат стояла збирала підручники в свій міні портфельчик

 Зробила зачіску і вже з дівчат стояла збирала підручники в свій міні портфельчик

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.


Вибачте що давно не було продовження, так як я пишу ще пару фф в мене не хватає часу на цей, але я буду старатися писати його

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Вибачте що давно не було продовження, так як я пишу ще пару фф в мене не хватає часу на цей, але я буду старатися писати його. Ставте реакції і пишіть коми щоб я знала що вам цей фф цікавий)

Вона буде не така як усіWhere stories live. Discover now