11 Частина

149 9 1
                                    

Я продовжувала йти не звитраючи увагу на них. Підійшовши до професорки Макгонагол я стала перед нею.

-доброго дня професорко, сказала я.

-доброго, дуже рада вас бачити міс Малфой, сподіваюся ви в нас освоїтесь, сказала професорка.

-я думаю що так, промовила я у відповідь.

Вона показала на стілець і я не задумуючись сіла на нього, мені одягнули капелюх і він почав говорити.

-хм.. Дуже цікаво, ти хоробра, добра але не для всіх, є в тебе маска яку ти прагнеш прибрати але не можеш із за рідних, якиі просто тебе зїдають, розумна ти дівчина, але ж хитра як лисиця.. промовив капелюх.

-*так це правда я зочу бути доброю та милою і при цьому сильною, але ж я не можу бо я для всіх Малфой, а не Блек, якщо я покажу себе на самому ділі то всі будуть думати або догадуватися що я не Малфой* подумала я.

-я б тебе на слизерін відправив, але ти сама туди не тянешся, хай буде ГРИФАНДОР!! сказав капелюх.

Я з полегшенням видихнула, капелюх сказав правду я не тянутся до слизерина так як до грифіндора, грифіндор дуже добрий факультет, так є ще ті обузи які мені не подобатимуться в цьому я не сомніваюся, але на слизерин там всі такі. Тому я виберу сторону добра.

Я встала і направилася до свого столу, мені вони всі до єдино аплодували і їх облича, ви б бачили, перелякані, встривожені, погрозливі, не зрозумілі. Я на це лише посміхнулася і сіла на вільне місце яке побачила біля хлопця з окулярами.

*трішки раніше в слизеринців*

Зайшовши до зали, ми залишки Ельвіру біля дверей, Драко дуже хвилювався щоб до дівчини ніхто не приставав як це було завжди. Були моменти коли і до нас дівчат з слизерину приставал когтевранці але ми давали їм отпор, а тут зовсі без невинна дівчина яка не зможе дати їм отпор *ми так думали* за нею ми дуже хвилювалися.

Коли ми вже всі сіли за свій стіл Дамболдор сказав свою промову і тут Макгонагол почала читати ім'я нових учнів які будуть з нами навчатися. Був якийсь хлопець мыи на нього навіть не дивилися він сильно уж мутний. Потім пдівчина, ну і потім наша Ельвіра. Вона була такою серйозною що ми навіть злякалися ал еДрако обяснив шо у неї так роль, були серйозною, відважною, тобто як Драко але по мягче.

Вона буде не така як усіWhere stories live. Discover now