5 Частина

184 9 0
                                    

Переодягнувшись в свою сукню я зробила вечірній і гарний макіяж, зробила зачіску та спустилася на перший поверх.

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Спустившись я побачила Драко в гарному костюмі, мій подарунок теж був на Драко каблучка і браслет, а запах був дуже чоловічий і приємний

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Спустившись я побачила Драко в гарному костюмі, мій подарунок теж був на Драко каблучка і браслет, а запах був дуже чоловічий і приємний.

-прикрасно виглядаєте юна леді, сказав Драко і поклонился мені.

-принцессе ви від мене не далеко відійшли, сказала я і теж поклонился йому.

-то що ж, прийдеться нам горіти як зірки сьогодні, сказав Драко.

-тут навіть думати не потрібно, ми це зробимо, сказал я з азартом в очах.

Хвилин 5 і друзі Драко були вже на порозі, кожен був з подарунком, більшість з них дарували гроші та випивку. Деякі навіть книги дарували цікаві як на мою думку. Потім прийшли всі інші.

Вечір був в самому розгарі, всі танцювали, сміялися, випивали. Я якось відійшла від Драко і направилася до стенду з шампанським взявши один бокал я стала поряд і побивши маленькі глоточки алкоголю спостерігала за всіма. Тут я почула своє ім'я.

-Ельвіра! сказала Пенсі і накинулися на мене з обіймами.

-Пенсі, я так рада тебе бачити, майже рік не бачилися! сказала я.

-так і вправду, ти сьогодні така кльова, виглядаєш пушка! сказала Пенсі.

-у мене дуже гарна та виправна учителька, сказлаа я натякнувши що це Пенсі та вчителька.

-ой мені теж приємно, сказала Пенсі.

-а де Блейз і Тео ? спитала я

-а я думав ти нас вже не згадаєш люба, сказав Тео

Я обернулася і побачила двоє рідних облич, Тео і Блейз. Не роздумуючи я на кинулася на них з обіймами.

-ой ми тоже сумували за тобою мала, сказав Блейз.

-ви два дураки, я вас ніколи не забуду! сказала я.

-звісно як ти нас могла забути, сказала Пенсі і приєдналася до наших обіймів.

-я так рада вас бачити! сказала я.

Ми всі в чотирьох обіймалися потім хлопці взяли по стакану віскі, а Пенсі бакал шампанського і ми пішли в вітальню де вже на дивані сидів Драко і пив віскі.

-о братан привіт! сказав Тео і по братськи подав руку Драко.

-з дрешкой тебе! сказав Блейз і повторив за Тео.

Ми з Пенсі сіли по боках від Драко, а хлопці по боках від нас.

-ну і що ми будемо робити? спитав Блейз.

-пропонуючи зіграти в пляшечку, сказала я.

-о да давайте! сказала Пенсі.

Вставши я пішла на кухню з відти дістала порожню пляшку з шампанського і пішла до всіх. Там вже зібралися деякі де друзі Драко.

-Привіт я Ліза, сказала одна з дівчат яка вже сиділа на диванчику.

-хай, я Ельвіра, сказала я.

-я Джей, сказав хлопець брюнет.

-а я Міра,сказала ще одна дівчина.

Сівши ми почали гру, Пенсі почала крутити бутилочку і вона випала на Джея.

-так ну шо Пенсі, давай ка ти сядеш на коліна до Джея, сказала я.

Дівчина подивилася на мене з шоком і гнівом, але це лише мене забавляло, я знала від дівчат що Пенсі кохає Джея і ми всі стараемся їх звести між собою.



Вона буде не така як усіWhere stories live. Discover now