Лише я договорила Джинні взяла мене під руку і повела в незнайомому. Драко і Тео стояли як в копані на місці, Тео перший прокинувся і повів Драко до гостиної Слизерін.
*в хлопців*
-ти це чув, вона вперше назвала мене своїм братом! сказав Драко.
-ну по перше ти для всіх і є її брат, а по-друге ви з нею двоюрідні брат та сестра, сказав Тео.
-але ж.. хотів щось сказати Драко але Тео його випередив.
-Драко це її рішення, хай робить що хоче, сказав Тео.
-добре, сказав Драко
*в тебе *
-Джинні куди ти мене ведеш? спитала я.
-ну як куди? Я тебе виду до нашої гостиної, це взагалі дуже цікаво, як з сім'ї Малфоїв ти єдина попала на грифіндор, тай дивно чому ти раніше не прийшла до Хогвартсу, всі починають навчатися з 1 курсу, а ти вже на 5, сказала Джинні.
-я ж сама вибрала потрапити на грифіндор, а в нашій сім'ї мамин дядько Сіріус був на грифіндорі, сказала я.
-тихіше ти! Тут слухи як повітря, зразу ж всі все дізнаються, так що краще тримати язик за зубами в таких випадках, сказала Джинні.
Деякі учні почули те що я сказала і побернулися на нас, але ми швидко пройшли. Так ми й дішли до гостиної грифіндор, перед собою я бачила гарну червону - померанчеву кімнату де було народу більше нікуди. Джинні повела зразу ж мене до моєї кімнати, як оказался я була з нею та дівчино на ім'я Герміона Грейджен в одній кімнаті.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Вона буде не така як усі
Literatura FemininaНезвичайна дівчина закохається в протилежного від себе хлопця? За нею стоять її друзі горою, може хтось навіть не просто так це робить? ‼️Цю історію призупинено‼️