2 Частина

287 6 0
                                    

Я прокинулася від сонця яке освітлювали мої очі, відкривши їх я побачила свою кімнату. В ставши з ліжка я одягнула халат і вийшла на свій маленький балкон, я обперлася на перила і дивилася як повільно і легко сходить сонце. Моє волося розвіював вітер, пташки щебетали все було таким спокійним. В мої двері хтось постукав, не повернувшись я крикнула.

-хтоб це не був проходьте, крикнула я з балкону і в мою кімнату хтось зайшов.

-міс Ельвіра ось ваша кава, все як ви любите без цукру з вершками і корицею, сказала наша прибиральниця.

Марія наша прибиральниця, вона хоча вже не молода але робить все як потрібно та память в неї дуже хороша, вона ще няньчила мене і Драко. Їй я можу вільно довіряти і лише вона може все розповісти і докладати тихо.

-ой Марія доброго ранку, рада що ти тут, мені є що тобі розповісти, якщо в тебе є вільна хвилинка, сказала я і взяла піднос з її рук і поставила на тумбочку біля мого ліжка.

-ну хвилин 10 точно є, розповідай, сказала вона і сіла за мій стіл де завжди я робила всі свої справи. Я теж прислца на ліжко і почала.

-я значить сплю і сниться мені сон, наче я стою перед якимось домом не великим, біля мене все квітне та пахне, а дім мене наче кликав щоб я зайшла до нього. Я пройшла до дверей і вже хотіла відкрити як тут мене хтось заді легенько бере за руку, я повернулася і бачу хлопця точно його лиця не бачила але в нього були рижі волоси і він дуже високий. Він говорив що я не повинна цього робити якщо це проти моєї волі, ну якщо коротко він хотів мене відчогось вберегти але відчого так і не сказав. Тут заді нього я побачила дівчину, лице я її дуже добре запамятала, невелика ростом трішки нижче мене, теж риже волося по пояс із милою посмішкою і виснушками, вона сказала дякую тобі за тещо врятувала мене, і тоді вже я прокинулася, сказал я і подивилася на Марію.

-хм.. Цікавий сон, він і не поганий і не добрий, те що біля тебе все квітло значить будеш ти щаслива, а дім який ти бачила це означає що в твоєму житті будуть зміни, хлопець без лиця я не можу тобі нічого сказати, одне лише добре що в нього риже волося говорять що людина з ридим волосям щастя приносить, а дівчина яка тобі подякувала це може бути хтось із твоїх рідних або друзів в найблищий час, сказала Марія.

-ну значить будемо чекати коли це проявиться і як, сказала я.

-добре тоді, ти збирайся скоро буде сніданок, а я пішла займатися справами, сказала Марія і вийшла з моєї кімнати.

Я тим часом випила свою каву і пішла одягатися і готуватися. Я одягнула свій образ та зібрала свою сумочку. Потім я пішла в вану та нафарбувала вії та очі. За тим і зробила зачіску.

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.


Привітик, продовження завтра в вечері!)

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Привітик, продовження завтра в вечері!)

Вона буде не така як усіWhere stories live. Discover now