Bugün çok mutluydum , ilkokuldan arkadaşım ile birlikte çarşıya gidecektik adı özlem, kendisi çok tatlı ve sempatik biridir. İlkokulda hep dalga geçerlerdi benle "Fakir kız" diye ama özlem asla dalga geçmedi benle hep yanımda oldu hep! Kafa dağıtmak maksadıyla çarşıya çıktık hem telefon alacaktım kendime hem gezecektik bu yüzden annem bana dokuzyüz lira verdi telefon zaten beşyüz lira geriye dörtyüz liram kalıyordu onlada kafeye gidecektik! Kardeşimin vefatını özleme anlttim ve anlatırken ağladım ...
Ve özlem hemen:
-"Sana tek birşey söyleyeceğim senanaz! Ağlayarak kaybettiklerini geri kazanabiliyor musun? Veya ağlayınca gidenler geri geliyor mu? Keşkede gelebilseler değilmi ama giden bidaha geri gelmez, hayat bu kaybettiklerini geri kazanamiyorsun , hayat bu karatoprak aldığını geri vermiyor!"
Özlemin bu konuşmasından çok etkilenmiştim, bi o kadarda haklıydı! Bu fani dünyada gidenler geri gelmez ve ağlayarak'da geri kazanamayız! Hasret bu şeyin adı çok çekersin bu duyguyu ama pek işe yaramaz çünkü fayda etmiyor dertlerimize! Dünyanın yükü o kadar ağır ve çok ki insanoğlu hangisine yetişsin! Hayat bir sınavdır, geçemezsen kalırsın! Ağlama ey insan!
Ben hemen:
-"Çok haklısın özlem ama yürek bu dayanamıyor ki! Hasret dediğin iki üç kelimeyle olan birşey degilki hem o daha çok küçüktü ne günahı vardı onun?"
-"Evet aslında biraz öyle! Hani derler ya ,ALLAH SEVDİĞİ KULUNU ÇABUK YANINA ALIRMIŞ" işte gönülde öyle oldu demekki kurban olduğum Rabbimde gönülü çok seviyormuş hem o orada daha mutludur emin ol ki!"
-"ama belki bizi özledi ,belki hayalleri vardı da ulaşamadı?"
-"Sakın böyle düşünme, sil onları kafandan saçmalama Allah yanında onun! Hem artık üzülmesen mi gel biz kafeye gidelim , kafamızı dağıtalım çarşıya bu yüzden çıkmadık mı? Sil o gözyaşlarını:))
-"Tamam ilk önce kahvemizi içelim sonra telefonumu alalım olur mu?"
-"olur balım ,sen nasıl istersen"
Kahvemizi içiyorduk ve gayette mutluyduk! Nerden bilebilirdik ki böyle bi sapık bizi bulacak yirmili yaşlarında bi sarhoş adam! Biz Kahvemizi içerken bize gözlerini dikmişti ! Çok çaktırmadım eğer devam ederse özleme söyleyeyim! Kahvemizi içtik konuştuk hesabı ödedik ve adam hala bize bakıyordu! İkimizde korkuyla birbirimize baktık ,ben özleme özlem bana!
Ben hemen lafa atladım
-"Özlem adam bize bakıyor çok belli etmeden gidelim!
Özlem ise
-"Tamam sakin ol "Çıktık yola yürümeye korka korka tedirgin bir şekilde arkama bakmaya korkuyordum acaba bizi takip ediyor muydu? Özlem çaktırmadan arkasına baktı ve peşimizdeydi! Çok korkuyorduk ikimizde! Korktuğum başıma geldi!
Çokta açık birşey giymedim hep bol giydim hep!
Özlem tedirgin bir şeklide-" şimdi beni burda bekle geliyorum sakin ol yardim istemeye gidiyorum"
Gelişim çok güzel olacak.!-"Tamam"
Adam hâla beni takip ediyordu ben çok korkuyordum !
Yaklaştı yanıma ve
-" naber güzellik eve geçelim mi ?"
-" sen kimsin ne hadle yaklasiyorsun yanıma gitt!
-"şşş sakin ol güzelim "
Dedi ve beni bi köşeye sıkıştırdı ve ellemeye başladı özel bölgelerimi!Konuşamadım o an ağzımı kapatmıştı sesim çığlık çığlığa kavanozun içindeydi sanki! Konuşmaya başladı ve
-"Ahh güzelim titrediyorsun beni" dedi ve iyice ellemeye başladı!
Ben konuşmadım ama elime yardım edin işareti yaptım ! O sırada özlemle yanında üç tane polis geldiler ve yakaladı o sapığı özlem bi yandan beni sakinleştirmeye çalışıyordu ama çok korkmuştum ve titriyordum büyük bi depresyon!
Özlem hemen telefonumu aldı ve geldi beni o sırada polisler sakinleştiriyordu! Eski telefonumdaki herseyi yeni telefonuma dizayn ettim!
Hemen annemi aradım ve -" Anne ben ç-çok k-korkuyorum g-geliyorum!-"Yavrum noldu annem iyi misin aloo senanaz !"
Telefona özlem geçti çünkü ben konuşmadım ağladım !
Bu arada annemin adı "Rabia "
-" ee Rabia abla şimdi söylicem ama üzülme!
-" Yavrum iyi mi nolur söyle "
-" iyi degil çünkü senanaz t@c!z edildi! Ama nolur sakin ol polislerle geliyoruz eve ! "
-"n-Ne t@c!z mii ahh benim Yavrum iyi mi? "
-"değil Rabia ablam bekle geliyoruz "
-"t-tamam ç-cabuk g-gelin!"
-" Tamam ablam sakin ol !"
Hemen eve geldik ve senanazın koluna girdim eve götürdüm annesi ona öyle bi sarılıp ağladı ki içim sızladı bende ağladim,tutamadım kendimi:(Senanaz konuştu ve ;
-"a-anne b-ben ç-çok k‐korkuyorum ö-ölmek i-istemiyorum :((
-"Hayır annem ölmeyeceksin ben burdayım!
Özlem hemen ambulansı aradı
-" alo 112 acil servis mi?
-"Evet efendim buyurun?
-" Benn acil ambulans isteyebilir miyim lütfen durum ciddi
-" Tabbi efendim ,öncelikle sakin olur musunuz ?
-"Tamam ama acil
-"Rica etsem adres verebilir misiniz ona göre hareket geçsin ekibimiz!
-"Tamam, söylüyorum
-"Dinliyorum
-" Aşıklar sokak no otuz dört villa evimiz!
-" Tamam , hemen ekibimizi yönlendiriyorum siz ambulansimiz gelene kadar nolur sakin olun 112 acil servis her zaman yanınızda olacaktır!"
-"Tamam çok teşekkür ederim:))
-"İki-üç dakikaya orada!"
-" Tamam efendim çok teşekkürler görüşürüz!
-"Görüşürüz efendim !"
Hemen içeri gittim koşarak hemen sordu Rabia abla
-"çağırdın mi ambulansı !?"
-"Evet çağırdım geliyor, nolur dayan senanaz!
Ve ambulans geldi sonunda hemen kapıyı açtım içeri girdiler ve hemen senanazı sedyeye koydular ve ben hemen olayı anlattım
-" t@c!z edildi ve şuan çok büyük bi depresyon da o yüzden bayıldı!
-"Tamam biz gerekeni yapacağız böyle vakalar bu aralar çok sık oluyor!:(
Ve senanzi ambulansa koydular ! Ambulansa bende gelmek istedim fakat sadece bir kişi alabilrlermiş! Rabia abla girdi sadece içeri! Ve gittiler! Ben ise sevdanın aklını dağıtıyorum sordu bana
-" Ablam nereye gitti nerde ablam Hani? "
-"Ablan biraz hasta o yüzden gitti ama gelecek aşkım tamam mı? "
-:Annemde mi hasta?"
-hayır annen ablan korkmasın diye gitti gülüm!":)
-"gelicekler mi ?"
-" Evet bekle gelecekler hem gel biz oyun oynayalım! Ne dersin?"
-"olur evcilik oynayalım mı? "
-"olur hadi gel
Ben bebek oldum o annem oldu, ben komşusu oldum bana kahve içirdi!:)))
Ve ben :-"Bence artık yeter olur mu çünkü ben yoruldum !"
-"olur yorulduysan televizyon izleyelim!"
-" Tamam olur hadi "
Yaklaşık yarım saat televizyon izledik ve telefon çaldı ve Rabia abla aradı hemen açtım;
-"Aloo abla senanaz iyi mi ?
-" iyi iyi çok şükür sakinleştirici ve serum verdiler serumla birlikte uyuyor!"
-" ohh çok şükür!"
-"siz napiyorsunuz ?
-"bizde oyun oynadık şimdide televizyon izliyoruz abla!:)"
-"-iyi aman sevda sussun da !":)
-"aynen ya !":)
-"AA senanaz uyandııı
-"Tamam abla baybay iyi olunca ara
-"Tamam ablam !"
Ve sevda acıktımıştı
-" abla ben acıktım da yemek var mı!?"
-"var gel yiyelim aşkım! "
-"dolapta çorba ve makarna var yer misin ?
-"evett çok seviyorum o yemeği
-" Tamam sakin ol şampiyon;)
-"Kurt gibi açım abla!
-"TAMAM bekle ısınsın
5-6 dk sonra ısınmisti
-" Sevdaaaa yemek ısındıı Aşkımm
-"Geliyorummm bekle
-" çabuk yoksa ben yiycem haammm
-"yaa hayır beklee abloşs
-"Tamam bekliyorum
-"hah geldim
-" hadi yiyelim
-"hadii
-" üf üf hah sogdu biraz uçak geliyoooor !
-"hammmm yedim haha
-" dur yavaş ye boğazında kalcak hadi iç şu meyve suyunu
-"onuda içtim çünkü ben bi canavarım haha !
-"canavay şeni ":))
-"hahahahahah :)))
Neyse yemeğini yemişti ve doymustu aradım Rabia ablayı ve
-"nasıl oldu senanaz ?
-"uyanırken dedi ki "gönül ablacım ahah gönül "dedi ama şuan çok iyi yoldayız geliyoruz '!
-"oh çok şükür Allahım Tamam sapasağlam gelin :)
-"geliyoruz baybay
-"baybay
Sonunda senanaz iyi olmuştu hepimiz mutluyduk
-" sevda ablan iyileşmiş
-"yuppoiiii
-"şş sakin ol bebeğim
-"Tamam
-" hadi sen git koca ayı ile maşayı izle
-"Tamam
Evet sonunda geldiler
Senanazin uykusu vardı direk odasına gitti uyudu onun için en iyisi buydu !
Acaba SENANAZ bu şoku çabucak anlatabilecek miydi ?Sizleri çok seviyorum sizleri çok seviyorum sizleri çok seviyorum...
Aşkolar bu bölümün de sonuna geldik. Bir şansınızı alırım yineee :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FARKEDİLMEYEN MASUM
Teen FictionMasumluğum insanların beni ezmesini o denli artırıyordu. kalbim asla karşı koymak istemiyor, onlara gerçek yüzümü vurmak istemiyordu. başardığımı göremiyceklerdi ama başarıya aç gözlerimin başarıya doğru o hızla koşuşumu'da görmeyeceklerdi. asla ben...