YANACAĞIZ ÜÇÜMÜZDE ATEŞTE

10 3 0
                                    


Öncelikle tüm türkiyenin başı sağolsun yakınını kaybeden varsa veya yardıma ihtiyacı olan varsa biz her zaman yardıma hazırız ,Türkiyr Tek Yürek.

Aşklarım bu şarkıyı bilemeyen yoktur. Dinlemenizi tavsiye ederim...

İyi okumalar ♡♡...


Sanırım güneş bana karşı kararsız! Acaba doğsam mı doğmasam mı? , diye kararsız ... Acaba bunca dertlerim varken bana kim yardım edecek? Ahh aptal beynin kim olabilir sence ! sigara değil! Alkol değil! Emir değil! Tabii'ki bizi yaratan yüce Allah . Belki namaz kılıp dua edip Kur'an-ı Kerim, okusam Rabbim dertlerimi hafifletir mi? Tabii ki hafifletir ve niye hafifletmesin? Allah her daim kullarının yanındadır. Ve anladım ki intihar edince elimize birşey geçmiyor . Sadece ölüyorsun ve dünyadan kurtuluyorsun, yani,fani dünyanın sınavından kalıyorsun. İşte Allah'da bizi sınamak için yarattı ve bu sınamanın ardından, öyle bir cennet verecek ki aklımızın ucundan bile geçmeyecek kadar güzel. Fakat insanoğlu hemen çözümü intihar'da buluyor ne saçma? Evet bende dedim "intihar edeceğim yeter" diye ama sonra intihar etmenin iyi bir tercih olmadığını anladım. Tabii o an insanın aklı gidiyor ve canına kıyıyor. Evet herkez müslüman olmayabilir, Buna saygım sonsuz. Sizce herkez müslüman olmalı mı? Bence hayır çünki herkezin inancı baya baya farklı, ve bu yüzden saygı duymalıyız 'ki onlarda bizim inancımıza, yani dinimize saygı duysun. Eğer duymazsa o kişiyle ilgilenmek dahi bile saçma. Sadece Allah'a havale ederiz. Her neyse, ben yeni kalkmıştım dün mezarlıktaydık ve çok ağladığım için, çok fazla uyumuşum.

Saat 12:30 'du.

Ve.

Özlem kapımı tıklattı;

-"Girebilir miyim gülüm?

Senanaz; Girebilirsin, müsaitim.

Girer *

Özlem: ya ben şey diyecektim!

Acaba ne olmuştu neden çekiniyor ki?

Senanaz; Tabii ki diyebilirsin'de neden çekindin?

Özlem; Şey çok fazla uzatmak istemiyorum sadece yardımınıza ihtiyacım var.

"Yardım mı dedi o? " yanlış duymadım değil mi?

Senanaz; hayrola inşallah ne yardımı? Zaten bizimlesin sana kimse zarar veremez ki?¿

Özlem ; Senanaz lütfen,

Senanaz: Kanka noldu?

Özlem; Bak şu mesajlara!

Senanaz; kim bu?

Özlem Ağlayarak*

-"Üvey babam, beni tehtit etti.

Ben iyice merak etmiştim?

Senanaz; Ne dedi?

Özlem:oku mesajları!

Ben hemen endişeli bir şekilde mesajları okudum ve şunlar yazıyordu;

"Seni buldum ve benden asla kaçamazsın! Hahah

" sen kimsin?

"Aa tanımadın mı beni! Benim ben kızım üvey baban, katil baban hahah seni buldumm öldüreceğim seni. Annen şuan yanımda ve ağzı bağlı bir şekilde, öz baban'da yanımda, korkma minik velet, onlar seni çok şeviyo" dedi dalga geçerek.

-"Ya sen gebermedin mi be adam!

-"Kes sesini ulan! Öldüreceğim seni, bi bulsam seni varya neler yapacağım neler! Öldürmekle yetmeyecek off neyse seni bi elime alayım işkence çektireceğim. Off güzelim benim hahah!

FARKEDİLMEYEN MASUM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin