Heyecan Dorukta

2 0 0
                                    

Düneyin emir bana birşey söylecekti söyliyemedi. Acaba neydi ? Ayrılmak mı istiyordu benden? Bugünde sınavım var. Neyse saat 9:44, üstümü giyip kahvaltı yapana kadar 10 olur.

*Hayatım🌸* bir mesaj gönderdi.

A emir mesaj atmış hemen bakayım.

Emir: günaydın sevgilim.

Senanaz: günaydın hayatım.

Emir: sınavın saat kaçta ?

Senanaz: 10:33

Emir: tamam ben götürürüm aşkım

Senanaz: tamam babamda götürebilirdi sen bilirsin yinede

Emir: olmaz öyle şey ben götüreceğim

Senanaz: peki aşkım.

Emir: hadi hazırlan hayatım bay

Senanaz: okey bay

Neyse ben üstümü giyneyim.

*15 dakika sonra *

Bomba gibi hazırım ,aynaya bakayım.

Senanaz: biraz abarttım sanki,neyse kahvaltı yapayım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Senanaz: biraz abarttım sanki,neyse kahvaltı yapayım.

*AŞAĞIYA İNMİŞTİR*

senanaz: günaydın anne.

Rabia: günaydın çabuk ye, sınava geç kalacaksın.

Senanaz: of tamam anne

Rabia: anneye of denmez kaç defa diyeceğim,hem bune sınava mı gidiyorsun düğüne mi?

Senanaz: ya ne var anne ya Allah Allah,zaten emirle kafe'de buluşacağız.

Rabia: Tamam anneciğim ye.

Senanaz: param'da yok ?

Rabia: al şu 200 tl'yi.

Senanaz: thank you momyy,doydum ben çok aç değilim.

Rabia:peki kızım görüşürüz :)

Senanaz: bay.

*EVDEN ÇIKAR*

Senanaz:emiri arasam iyi olacak.

*Hayatım🌸* aranıyor

Emir;

-"nerdesin!?
-"geldim sakin ol
-"bekliyorum
-"bekle

-"gelebildin sonunda ha?
-'trafik vardı canım.
-'tamam hadi sınava geç kalacağım
-'sonra elbise  mağazasına sana elbise almaya gidelim.
-'ne?
-'seni istemeye geleceğiz süprizzz!
-'oha çok mutlyummm ciddi misin?
-"evet..

Ama ne bilebilirdim ki kaza sonucu hayallerimin mahvolocağını. . .

Emir ve ben çok heyecanlıydık, fakat Emir heyecanından Arabayı hızlı kullandı" Ben yavaş sür şu arabayı" demeden araba ağaca çarptı. .. .

-" gözlerimi açtığımda etrafımda insanlar bize bakıyordu Ve ambulansı aramışlardı ben o anda Ne olup ne bittiğinden tam anlayamadığım bir şekilde tekrardan Gözlerimi kapattım her yerimiz kan içerisindeydi

Daha sonra Ambulans geldi ve bizi ambulansın içerisine aldılar Ben çok kötü değildim aslında Sadece ufak birkaç yerim kanamıştı ama gördüğüme göre Emir Hiç iyi değildi ve daha sonra dedim ki" Emir dedim" iyi mi?
Bir Gözlerim açık bir gözlerimi kapatıyorum yani tam olarak hayatta değildim sadece mırıldanarak konuşuyordum Ve doktorlar ambulans içinde bize gereken müdahaleyi yaptılar benim yaralarıma Pansiyon yaptılar ve bir serum taktılar Ben dedim gerçekten hiçbir şeyim yoktu sadece birkaç yaralar.

Ve tekrardan Gözümü kapattım gözümü aç kapat konuş mırıldan derken zaten hastaneye varmıştık. ...

Beni bir odaya aldılar ve Emir'i hızla ameliyathaneye götürdüler ve doktorlara dedim ki" annemler lütfen annemleri arayın Buraya gelsinler" sadece benim değil lütfen Emir'in ailesine söyleyebilir misiniz?

Doktorlar " Sakin olun hanımefendi sizin ve emir Bey'in ailelerine bildirdik"

Evet arkadaşlar bir bölümün daha sonuna gelmiş bulunmaktayız biliyorsunuz sınavlar vesaire derken romanımı Yazmaya çok vakit ayıramıyorum Şimdiden özür dilerim Sizce öbür bölümünde neler olacak bir bilginiz var mı yorumlarda bekliyorum. .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FARKEDİLMEYEN MASUM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin