İnsanın derdi vardır bazen bıktırır dertler , ama yaşamak 'da zorundasın intihar etsen olmuyor ? Yaşasan ölmekten daha beter oluyorsun! Napsın insanoğlu şimdi sen söyle hayat ! İçimden diyorum sigaraya mı başlasam ? Okumakda istemiyorum ! Ama okumasam mesleğimi elime alamam mantıken! Ya yeterr yeter ya yaşamak istemiyorumm şu camdan atlıyacağım yaa ! Üzerime üzerime geliyor hayat!
Hayat bu bazen yaşatır
Bazende öldürür
Öldürmese bile
Acılarıyla canını yakar .Mutlu olmak yok mu bize?
Bu fani dünyada hiç yüzümüz gülmeyecek mi?
Hiç demeyecek miyiz "ohh be rahatladım " demek nasip olamayacak mı?
Olmadan ölecek miyiz ?Olursun mutlu
Ama dizilerdeki o kısa kesitler gibi.
İki dakika sürer , ardından yine hüzün yine keder.
Yine acı yine ağlamak.
Artık bazı şeylerden zevk almıyorum , alamıyorum hep bıkmış bir şekildeyim yorgun ,argın .Bazen yaşamak dahi bile istemezsin !
Küçüklüğünü özlersin küçükken zevk aldığın o anlamsız ama bir o kadar'da eğelenceli şeyleri .Ölmek istersin , yada kendine zarar vermek istersin.
Kesersin elini, boğazını tırmalarsın tırnaklarınla derini
Ama ne çare hâla hayattasın ölmedin ama şu düşünceye kapılmışsındır "Kan kaybından bir şekilde ölürüm" .
Sonra tam gözünü kapatmış ölecek iken annen veyası biri odaya girip seni kurtarır. Yine ölmezsin .İstesende ölemezsin insanoğlu
Hayat seni bırakmıyor
Yaşa diyor ama iyi anlamda yaşa demiyor
Sana daha fazla acıyı yaşatmak için ölme yaşa diyor!
Hayat acımasız uyan ey insanoğlu!Bugün 20 ekim gönülün ölüm yıl dönümü !
Seni çok özledik gönül ,neden bizi bıraktın? Ablan sana kurban olsun kara toprak senide aldı bizden.
Hani bir türküde geçiyor ya ;
"Sen küçüksün ölemezsin kefen bile giyemezsin kara toprak aldı seni istesende dönemezsin"
İşte sen daha çok, küçüktün minnak ellerin buz kesmiş bedenin bir beyaz örtüde kapalı.
Ne istedin küçük çocuktan be hayat! Bu kadar'da acımasız olma be ! Yapma ya ! Daha iş işten geçti istesede geri dönemez! .
Annem kapımı tıklattı;
-"Kızım girebilir miyim ?
-"Gir anneciğim.
-"Kızım emire meseaj at çay işi iptal oldu. Daha yarına kaldı yada başka zamana .
-"Tamam anneciğim derim .
-"Tamam yavrum.
-"Anne özlem nerde ?
-'Sevdayla oyun oynuyor çağırayım mı?
-"Hayır, hayır gerek yok çağırma!
-"peki kızım ben içerdeyim.
-"tamam annem .
Neyse emire yazayım ;
-"Emir aşkım bugün 20 ekim özlemin ölüm yıl dönümü çay işi iptal oldu.
Çevrimiçi*
Yazıyor*
-"Tamam aşkım o zaman ben götürürüm sizi mezarlığa hem bizde geliriz .
Ne kadar düşünceli kurban olurum.
-"tamam aşkım . Sağol iyiki varsın.
Yazıyor*
-"sende iyiki varsın gülüm.
_":)
Keşke iyi insanlar hep olsalar . İnsan sevdiğinin öldüğünü görünce veya sevdiğine birşey olunca sevdiğini kaybedince kalbinde bir boşluk ve yara oluşur ve o boşluk ve yarayla yaşamaya alışır. Ve bu yüzden sevdiğimizin kıymetini bilelim kara toprak aldığını geri vermiyor!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FARKEDİLMEYEN MASUM
Teen FictionMasumluğum insanların beni ezmesini o denli artırıyordu. kalbim asla karşı koymak istemiyor, onlara gerçek yüzümü vurmak istemiyordu. başardığımı göremiyceklerdi ama başarıya aç gözlerimin başarıya doğru o hızla koşuşumu'da görmeyeceklerdi. asla ben...