Sessizlik . . .

17 6 12
                                    

Yine üzüntünün,acının ve kederin olduğu günlerden birtanesiydi! Kendime gelemiyorum içimdeki o korku ,gözlerimin önünden gitmeyen o an! İçimdeki o masum kız ve benim dertli yüreğim! Hâla o an gözümün önünde beliriveriyordu! Ben derdimi sadece sayfalara döküyorum ve özleme ama artık hiç kimseyle konuşmak istemiyorum! Büyük bir depresyon kendime gelemediğim ve kendimin kim olduğunu bile unuttuğum o depresyon!
Annemle bile konuşmadım bugün en yakın dostumla bile!

Annem hemen kapıyı tıklatı!

-" Yavrum girebilir miyim ?"
-"G-gir a-anne
Hâla kekeliyordum o kadar korkmuştum ki annemi o adam zannetmiştim!

-"Kızım !"
-"yoksa sen misin git burdan git korkuyorum !"
-"Anneciğim Yavrum sakin ol benim ben annen!"
-"A-anne b-ben çok k-korkuyorum !"
-"Korkma kızım ben senin yanındayım kimse sana birsey yapamaz ömrüm!"
-"ya yaparsa ,ya sende beni yanlız bırakırsan ya o adam gelirse ha? O zaman nolacak beni koruyabilecek misin?"
-"Ben senin saçının teline zarar gelsin ister miydim hiç ha Yavrum? İnsanoğlu evladına hiç kıyar mi?
-"Evet sen kıyamazsın ama insanlar kıydı bana anne ! Benim hayatımı çaldılar anne!
-"Senanaz annecim nolur böyle konuşma ,Tamam oldu bitti o artık yok hapiste!"
-"ya oda babam gibi kaçarsa ha? O zamanda mi herşey bitecek ?"
-"Yavrum korkma o kaçamazki hem polisler var nasıl kaçsın !?"
-"oda babam gibi it kaçar mı kaçar?! "
-"onunda babanında beyni yokki bak baban kaçtı hemen yakalandı zaten beyni olsa kaçmayı denemezdi anneciğim! "
-"Evet evet doğru ama ben çok korkuyorum anne! Nolur özlemi çağırabilir misin?"
-"Tabii anneciğim "!
Anem özlemi çağrır ve özlem kapımı tıklatır!
-"Girebilir miyim kuzum?"
-"gir özlem!!!"
-" noldu beni çağırmışsın! Birşey mi oldu?
-"Evet!
-"Noldu ?
-" Sana tek birşey soracağım ? !"".
-"Sor Bal peteğim?
-"Beni neden yalnız bıraktın? T@c!z ed!lmem!i istediğin için mi?
-"Hayır ben hiç senin t@c!z edilmeni ister miyim ?
-"o zaman beni neden tek ve yalnız bıraktın?
-" inan hiç istemezdim , ben sadece yardım aramaya gidecektim kötü niyetimden değil Bal peteğim!
-"neden bize yardım etmediler o zaman ? İnsanlık ölmüş demekki!
-"İnsanoğlu insan değil ki ölsün!
-"Hayvanın gözü önünde bunlar yapılsa hayvan birşeyler sergiler en azından ama insanlar tip tip bakıyor polise söyleyeceğine! Aklı mı yok acaba bu inslanların!?"
-"Haklısın kuzum haklısın !"
-"Benim namusum elden giderkren acaba insanoğlu napıyordu?"
-"Bilmiyorum ama ben çok özür dilerim seni yanliz bıraktiğımm icin!"
-"Sorun değil!
Bizimle zar zor konuşmuştu bu bizim icin bir mucize idi. O kadar korkmuştu ki hâla antidepresan ilacı kullanıyordu !
O yüzündeki korku ve endişe bize herşeyi anlatıyordu kafasından gitmeyen bisürü soru işaretleri!
Odasında hâla sayıklıyordu,
-"Korkuyorum, ama korkmayacağım güçlü biri olacaksın ,namusunu koruyacaksın!"

HÂLA AMA HÂLA ÇOK KORKUYORUM! ACABA SENANAZ DÜZELECEK MİYDİ?

EVET aşklarım bu bölümün sonunada gelmis bulunmaktayız bi şansınızı alırımmm ♡♡

FARKEDİLMEYEN MASUM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin