/ Max Verstappen/
2021. március 18.
Két óra volt hátra az útból. Elment az idő apám ,,letevésével". Szinte végig zenét hallgattam és telefonomat bújtam. Mikor felnéztem amikor Ő éppen a mosdóból sétált vissza helyére. Egy vastag füzetbe írt sebesen és koncentrálva húzott bele vonalakat. Szóljak be neki vagy hagyjam békén? Nagy dilemma..
-Éppen a felmondásodat írod, ügye?-Vagy mégsem olyan nagy dilemma..
-A távolságtartási végzést ellened.-Ajkain gúnyos mosoly volt, amit annak ellenére is láttam, hogy nem nézett fel.
-Ennyire nem tudsz ellenállni nekem?-Komolyan? Ennél jobb nem jutott eszembe?
-Engem nem üldőzől el ezzel.-Nézett fel mondata után.-Utálhatjuk egymást, de elhatározom magam, az úgy lesz. Tudtommal szeretnél idén világbajnok lenni, nem?-Megforgattam a szememet és bólintottam. Ő is bólintott majd folytatta irományát.
Folytattam a telefonom nyomkodását. A baj az, hogy igaza van. Ezt neki nyilván neki nem fogom bevallani. Mikor a pilóta szólt, hogy bekell csatolni az öveket, ő egyből ezt tette. Mikor az ülés karfáihoz ért, hirtelen lecsukta a szemeit és látszódott, hogy kirázza a hideg. Minimum öt másodpercig így volt, majd kinyitotta szemeit és megrázta a fejét. Én pedig úgy tettem, mintha semmit se láttam volna..
Én hülye.. De ezt ekkor még nem tudtam.
/ Sissy Cremoresy/
2021. március 18.
Landolás után Max autóját kerestük a parkolóban. Pár perccel később már be is tette csomagjainkat, én pedig az anyósülésre ültem. Egyből bekötöttem magamat s mikor Max be ült mellém már indította is a kocsit.
-Kötözd be magad.-Szemeit forgatta, de megcsinálta.-Köszönöm.-Láttam rajta, hogy utolsó szavamon kicsit elmosolyodik, de úgy tettem mintha nem láttam volna.
-Szólj, hogy hol álljak majd meg.-Nézett továbbra is az útra, mikor már egy ideje utaztunk.
-A következő elágazásnál jobbra. Ott fent, az utolsó ház.-Adam neki választ nagyjából két perc múlva. Csak bólintott és az elágazásnál elfordult.
-Ez?-Állt meg a panelház előtt. Csak bólogattam és kikötöttem magamat. Meglepetésemre ő is kiszállt. Kiszedte csomagjaimat majd csak néztük egymást.
-Délutánra edzést terveztem, de az út miatt törlöm.-Láttam rajta, hogy megnyugszik.-Holnap viszont reggel nyolckor találkozunk a parkban.
-Nyolc?
-Nyolc. Ott van egy futópálya. Miután visszaértünk nálad folytatjuk az edzést. Köszönöm a fuvart.-Fogtam meg a holmimat és a kapuhoz indultam. Beírva a kódot, már mentem is a lakásba.
Teljesen rend és tisztaság volt. Régi szobámba igyekeztem, ahol díjamból jó pár ott volt. Képek, versenycipők díszítették. Egy hatalmas szekrény, amiben mindössze néhány régi versenyruhám volt. Megrázva a fejemet elkezdtem kipakolni. Hajtogatásban telefonom csörgése zavart meg. Felkeltem a földről-grimaszt nem elhagyva-és az étkezőben hagyott telefonomért mentem.
Mamita
Öröm és félelem egyszerre futott végig rajtam. Első eshetőség, hogy azért hív mert baj van. Második, kíváncsi, hogy megérkeztem e. Hasonló gondolatokkal emeltem a fülemhez, mire meghallottam a spanyolt. Nem lehet nagy baj..
-Szia, kincsem.-Szólt bele anyanyelvén.
-Szia mamita. Ügye minden rendben?-Kérdeztem egyből folytatva az elkezdett nyelven.
-Nem nincs. Csak kíváncsi voltam, hogy megérkeztél e.
-Igen, éppen a ruháimat pakolom ki. Minden ugyan úgy néz ki.-Ecseteltem a régi lakásukról, amit szüleim még válásuk előtt használtak. Míg itt éltünk sikerült megtanulnom franciául és meg is ismertem valakit..
-Ügyes vagy, kincsem. Akkor hagylak. Mikor lesz órád?
-Egy óra múlva.-Néztem karórámra miközben kinyitottam a laptopomat.
-Akkor hagylak is, nagyon vigyázz magadra.
-Te jobban. Szeretlek.
-Én is téged.-Azzal kinyomtam.
Abban az egy órában átvettem egy fekete yoga nadrágot, hozzá fehér haspólót. Alatta fekete sportmelltartóm, szinte ugyanakkora volt mint a póló. Sportcipőm után már indítottam a hívást. Pár pillanat alatt fogadták is.
-Sissy!-Sikították nevemet. Hevesen integettek, hatalmas mosollyal.
-Sziasztok.-Integettem nekik miközben a dohányzóasztalra tettem a laptopot. Így az étkező és a nappali közt tudtam nekik mutatni.-Készen álltok?
-Menni fog, Sissy? Szerinted sikerülni fog ilyen távolról is?-Nézett rám mindenki, Geeni kérdése alatt.
-Menni fog hát! Kedden pedig ott leszek! Kezdjük.-Álltam hátrébb.
Sérülésem alatt kezdtem tanítani táncolni. Sérülésem óta csak így tudom kiélni táncos vágyaimat. Azóta ők a mindeneim. Miután egyszer megmutattam a tervet lassan, a földre ültem. Szemüvegemet felvéve néztem őket és magyaráztam. A társulat ,,tulajdonosa" Mrs. Donna mosolyogva figyelte a lányokat és segített a pontos beállásokban. Két órás táncolás és pár perces beszélgetés után elbúcsúztunk. Én pedig zenét kapcsolva álltam fel.
Mi baj lehet?-Jutott eszembe.
Pár kisebb bemelegítő gyakorlat után lassan mentem le franciaspárgába. Nem sikerült mosolyomat visszafogni. Sikerült! Szemüvegemet levettem és hátra dőltem a lábamra. Elől lévő lábamat pedig felemeltem. Viszont fájni kezdett így angolspárgába helyezkedtem el. Amint letettem a kezemeimet a földre tettem, hirtelen bevillantak..
Tart. Oldalt szorít! Emel. Láb kinyújt..
Ütközés!
Hirtelen álltam lábra. Fejemet megrázva mentem a fürdőbe. Míg bevettem egy gyógyszert, forró habos vizet engedtem a kádba. Mire megtelt már bátyáimnak is írtam. A vízben igyekeztem nem gondolkodni. Mikor végre sikerült volna, akaratlanul is bevillant egy szempár. Majd a hozzátartozó személy is..
. . . . . . . . . . . . . . . .
YOU ARE READING
Merj álmodni
FanfictionOkos, szép és makacs Sissy, kinek rengeteg álma egy csapásra véget érnek. Két sérülés is éri-fizikális és mentális is-amitől örökre abba kell hagynia sportjait. Pár hónappal később viszont testvérei által munkát kap, mint egy makacs holland pilóta e...