Nono

171 9 0
                                    

/ Sissy Cremoresy/

2021. Április 3.

 Amíg Max lezuhanyozott, addig én a kanapémon ültem, a két macskával. Mindkettőjüket egyszerre simogattam. Szemeim kissé még mindig könnyesek voltak, de sikerült lenyugodnom. Tudta, mindent elmondtam neki. Annyira bámultam és gondolkodtam, hogy csak a villanyra lettem figyelmes.

-Nagyon elbambultál.-Nevetett  rajtam.

-Még egy dolog van..-Ültem rendesen és a cicákat simogattam tovább.

-Csak ha akarod..!-Ült le hozzám ismét. 

Milyen jóságot evett ez?

-Jobb ha tudod, de senkinek ezt se.-Mély levegőt vettem.-Christian a keresztapám, Geri pedig a keresztanyám.-Hadartam el neki.-Apám miatt Chris, anya miatt pedig Geri..-Párat pislogott majd ismét kinyitotta a száját. 

-Jó, ezt feldolgozom. Viszont már kettő van, így aztán nem fogok edzeni!-Kezdte el a mentségét egyből.

-Dehogy nem fogsz, na nyomás!-Tettem le a macskákat. Visszaugrottak a kanapéra és elhelyezkedtek.-A bátyáim két szobában vannak, nekem van egy és a szüleimnek. Melyik?-Pilláztam rá.

-Mindegy, téged nem akarlak kitúrni..-Vakarta meg a tarkóját. Erre kinyitottam az ajtómat.-Beengedsz a műtárba?-Felnevettem rajta. Ezen ő is elmosolyodott és beljebb lépett.-Tényleg egy múzeum.-Nézett körbe.

-Ez csak néhány versenyruhám és díj.-Vontam vállat.

-Néhány, persze.-Ült le az ágyamra.-Milyen kínzást tervezel nekem?

-Majd megálmodom.-Indultam ki.-Jó éjszakát Max és köszönöm.-Küldtem felé egy kismosolyt.

-Jó éjt, Sissy.-Mosolygott vissza.

 __

 Reggel a csengőhangomra ébredtem. Viszont kintről jött, így kissé görcsölő lábbal kellett ki szenvednem magamat. A konyhapulton találtam meg a német zenével bömbölő dalt. Tudtam ki az, így egyből a fülemhez emeltem.

-Figyelek..-Támaszkodtam a pultra.

-Jó reggeled van?-Nevetett bele a szőke barátom.

-Hosszú sztori. Majd elmesélem a következő talinál.-Sóhajtottam bele.-Mond, minek köszönhetem a hívásodat?-Nyúltam két kávés pohárért és elkezdtem lefőzni kávékat. Egy másikba pedig vizet tettem és a gyógyszereimet kezdtem kitenni.

-Most találkozunk majd a nagydíjon, vagy ismét kerülsz?

-Nem kerültelek, csak kicsit sok volt a hétvége. Így is az újságírók közül is felismertek már, néhány.-Pontosítottam.

-Hát, Cremoresy vagy.

-Köszönöm az együtt érzést. Majd beszélünk, mert nem hozol ki ebből semmit.-Ízesítettem be a kávékat.

-Vigyázz magadra.

-Te is.-Azzal kinyomtam és leellenőriztem a gyógyszereket. Miután mindet sikerült kitennem, egybe nyeltem le.

-Jó reggelt.-Köszöntött a pilóta, mire majdnem félrenyeltem. 

-Neked is.-Adtam neki az egyik kávét.-Egy rövid nyak edzés majd futunk.-Adtam választ a hajnali kérdésére. Elfintorodott majd a kávéjába ivott. Nem szóltam hozzá és ő sem hozzám. Inkább csak átöltöztem a szobámban.

-Melyikkel kezdjük?-Nyitott be hozzám hirtelen, amikor a pólótam vettem fel. Egyből elfordultam, derekamra pedig rákötöttem a pulóvert, mivel csak fehérnemű volt rajtam. 

-Max!-Szóltam rá egyből.

-Baszki! Bocs..-Hallottam ahogy becsukja az ajtót.

-Átmegyünk hozzád és míg átöltözől, előkészítem a dolgokat. Addigra hatnak a gyógyszerek és tudok futni veled.-Válaszóltam neki amíg befejeztem az öltözést. Mikor kiléptem csak bólintott.

Egy sötétszűrke leggings fedte lábaimat, felülre pedig egy fehér, keresztpántos sportmelltartót. Derekamra kötöttem egy fekete cipzáros pulóvert. Szokásos edzőcipőm és kint a pulóver zárható zsebébe teszem a telefonomat.

-Mehetünk?-Kérdeztem.

-Mehetünk. Illetve...-Visszahúzott a karomnál fogva.-Még egyszer bocsánat.

-Elnézem, de csak egy normális edzést csináljunk.-Nyújtottam a kezemet.

-Normális edzés.-Rázta meg a kezemet. Jimmyvel és Sassyvel mentün a kocsihoz. -Mehetünk gyalog i..

-Nem!-Beültem és bekötöttem magam.-Max...

-Hm?-Kérdezte miközben beizzította a szörnyjárművet. 

-Lehetne, hogy..-Félbe szakította a mondatomat.

-Elfelejtjük a tegnapot? Persze.-Olyan furcsán mondta. Nem dühvel, csalódott nem lehet...

-Köszönöm..

 ___

Merj álmodniWhere stories live. Discover now