/Sissy Cremoresy/
2021. Április 4.
Max lakásához érve, gyorsan szálltam ki. Ahogy felálltam kirázott a hideg egy kissé.
Ugor, kézre érkezés..
-Sietek!-Jelentette ki, majd el is tűnt.
A kocsinak támaszkodva néztem a néhány méterre lévő parkot. Zene csapta meg a füleimet. Lassan kezdtem el arrafelé sétálni. Három fiatal fiú állt egy nyitott gitártok előtt. Ketten gitároztak, közülük az egyik énekelt is. A harmadik pedig egy fadobozon ült és dobolt. Elmosolyodva álltam eléjük és csúsztattam néhány eurót a tokba. Mikor felém néztek, teljesen megálltak. Kissé eltátva maradt a szájuk, ami még nagyobb mosolyra késztetett.
-Wow..-Szólalt meg a legfiatalabbnak tűnő.-Sissy Cremoresy vagy!-Tette le a gitárját.
-Kaphatunk egy képet?-Kérdezte a doboló miközben felállt. A harmadik, felém nyújtotta a telefonját.
-Persze.-Elvettem a telefont és beálltam a szélére.-Mosoly!-Vigyorogtunk mind és elkészítettem a képet.
-Nem énekelnél velünk?-Kérdezte kissé szégyenlősen az eddig énekelő.
-Egy bemutatkozás után.. talán.
-Az énekesünk Raphael, a másik gitáros szöszi Eliot. Én Hugo vagyok!-Mutatott be mindenkit a dobos, vagyis Hugo.
-Nagyon örülök! Egy dalra van időm..-Vettem egy mély levegőt és a mikrofonhoz álltam.
-Mi legyen?-Állt arrébb egy kicsit Raphael. Néhányan már elkezdtek körénkgyűlni.
-Zaz, je veux.-Mondtam ki az első eszembe jutó dalt. Bólogattak.
Neki kezdtek, szám elé tettem a kezemet és tettem amit Zaz is. Miközben énekeltem és zenéltek a fiúk, rengetegen érkeztek körénk. Rengetegen készítettek bejedzést és töltötték meg a gitártokot. Mikor vége lett a szövegnek, együtt hajoltam meg a fiúkkal és őket tapsoltam.
-Sissy! Sissy. Sissy!-Minden oldalról a nevemet hallottam. Képeket kezdtem csinálni az emberekkel.
-Sissy! Sissy!-Hallom magam körül az fellépés előtt és a fellépés után. Mindenhonnan ezt hallom.
Táncolok. Ugrok. Mindent.
-Max..-Suttogom halkan, amikor meglátom a közeledő pilótát. A kezemet feltartva sietek felé, már nyitotta volna a száját, de leintettem.-A másik irányba!-Bólintott és elkezdtünk kocogni a másik irányba.
Kettő és fél kilométer után Max lakásába mentünk be. Nem szóltunk egymáshoz, csak a terasza mentünk, ahol az edző dolgai voltak. Leült és neki kezdtünk a nyaka edzésébe. Szenvedő arcát látva lassítottam. Amint végeztünk, bent meg masszíroztam. A befeszült izmait szinte teljesen sikerült ellazítanom. Éreztem, hogy néha kirázta a hideg a kezeim alatt.
-Menj, zuhanyozz.-Léptem hátrébb, hogy felkelhessen. Miután láttam a felsőtestét, gyorsan fordultam el.
A telefonomért nyúltam és néztem az instagram megjelöléseimet. Egészen addig míg emailt nem jelzett az eszköz.
/Max Verstappen/
Ahogy kiléptem a fürdőből, dudolást követve találtam meg Sissyt. A konyha pulton ült és a telefonján olvasott. Nagyon mosolygott. Láttam én már ennél nyugtatóbb és kedvesebb mosolyt? Nem hinném..
Miket hordok össze? Ő az edzőm és nem kedveljük egymást!
-Mit akarsz nézni?-Hangomra felkapta a fejét és leugrott a pultról.
-Nem tudom..? De én hazamegyek.-Értetlen fejemre tekintetre ismét szólásra nyitotta a száját.-Zuhanyozni és átöltözni.
-Azt itt is megteheted. A húgomnak itt maradt néhány ruhája, de egy pólót én is tudok adni.-Nagyokat pislogott.
-Miért tennéd? Utálsz és adtam egy szabad délutánt amit eltölthetsz azzal vagy azokkal akikkel akarsz.
-Magam sem tudom..-Vakartam meg a tarkómat. -Gyere.-Intettem neki.
. . . . . . . . . . . . . . . .
YOU ARE READING
Merj álmodni
FanfictionOkos, szép és makacs Sissy, kinek rengeteg álma egy csapásra véget érnek. Két sérülés is éri-fizikális és mentális is-amitől örökre abba kell hagynia sportjait. Pár hónappal később viszont testvérei által munkát kap, mint egy makacs holland pilóta e...