arkadaşlar merhaba!
Uzun süredir var olan Wattpad sunucumuzu Wattpad Fanfiction diye değiştirdim. İsteyen kişiler sunucuya katılıp sohbet edebilir, hikaye devam ettir oynayabilir, fic-manga önerebilir, fic eleştirebilir, müzik dinleyip beraber anime-dizi izleyebilir... daha fazlasını yapmak için lütfen sunucumuza katılın. Sizleri aramızda görmekten mutluluk duyarız. Bu duyuruyu paylaşan büyük yazarlar da isterlerse sunucumuzda admin olabilir.
https://discord.gg/PjE5F96fCD
fic hakkkında yorumum altta kaldığı için:
Aslında bunun için tür belirtmedim. Angst veya mutlu son... Bu hayal gücüne bağlıdır, binlerce kez bu yorumu gördüm ve benim düşüncem bu sizin olumsuz düşüncenizden kaynaklı. Halbuki Jisung bundan sonraki hayatında konuşmayan bir Minho olmadan nasıl yapacaktı? Tekrar çocukluğundaki gibi binlerce kez dua edecek miydi? Sürekli hayatı böyle olumsuz mu geçecekti üstelik bir başına? Bu kadar acıyı dağa verseler dillenirdi, özellikle kimsenin inanmayacağı düşüncesiyle ölüp dirilecekti. Peki sizce ne yaptı bundan sonra? Ne oldu? Evet bundan sonrası sizin hayal gücünüzün dilleneceği yer. Bir kitabın ikincisi çıktığında hep bozulduğunu düşünmüşümdür. Bu yüzden ilk haliyle kalması daha iyi. Ayrıca bu sonun tam oturduğunu ve alternatif bir sona gerek olmadığını düşünüyorum. Çünkü dedim ya, bundan sonrası sizin düşünceleriniz.Farkındaysanız bir kişinin gücü var ve bu güçle olağanüstü bir şekilde insandan bebeğe dönüşüyorlar, sesini alıp/almamaya da sahip bu kişi. mantıken bakıldığında net kötü son olarak ortadan kalkması gerekirdi bebeklerin. ama bebekler ortadan kalkmıyor. hala o bebeğin içerisindeki ruhla, susturulmuş ve hareketsiz bir biçimde bekliyorlar. ama olağan her şeyi algılayabiliyor. hatta bunu kendisine yapan kişiyle de iletişim kurabiliyorlar, çünkü onların yaratıcısı olduğu için... umarım anlatabilmişimdir. bu bir son değil, bana göre asıl bir başlangıç. hatta ve hatta dünyada bunun gibi binlerce bebek olduğu konusunda bir spoi verilmişti. bu kadarını diyeyim size :' gerisini hayal etmek ve bin bir çeşitli yolculuğa çıkmak açık olarak mümkün olan bir kitap. yok olan somut olarak hiçbir şey yok, sadece bunu unutmamak gerekiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dolly ◆ minsung
Hayran Kurgu"İyi ki doğdun küçük arkadaşım, biz bebekler kime hediye gidersek gittiğimiz gün doğum günümüz olur. Aynı gün doğduğumuza sevindim. Seni çok seveceğime eminim. Minho." Jisung'un doğum gününde dedesi ona bir oyuncak bebek hediye eder ve Jisung'un o b...