Bir hafta sonra
"Minho, bakma!"
Jisung çizdiği resimi boyarken Minho'nun kafası eğilmişti.
"Şimdi... son kez üstünden geçeceğim... bitti."
Resimi kaldırdı ve Minho ile karşılaştırdı. Bebeğini kucağına aldı.
"Nasıl olmuş?"
Masaya bırakıp bebeği kendine çevirdi.
"Cevap veremiyorsun... seninle konuşmam dışarıdan bakılırsa benim deli olduğum düşünülür ama tam tersi sen insanlardan daha iyi arkadaşlık yapıyorsun bana. Seni çok ama çok seviyorum. Minho, biliyor musun? Çizdiğim resimdeki sen asla gerçek sen gibi güzel olmayacak."
Bebeğin al yanakları sanki daha da belirmişti.
Saçlarından öpüp Chae'nin sandalyesine koydu Minho'yu. Ve elini dosyasına attı. Sonra duraksadı.
"Chae beni asla affetmeyecek çünkü resmimi asmayı unuttum aman Tanrı'm."
Sonra Minho'nun resmini en arkadan ilk sıraya koydu.
"İkiniz de ilksiniz. Biri önden, diğeri arkadan. Adalet böyle sağlanıyor herhalde."
Aklına resmi asmayı kazıyıp eline bebeğini aldı.
"Saçlarını da düzeltelim..."
◆◆◆
Dedesine yakalanmamak için odasına kaçtığında yatağında duran sarı saçlı, çilli, Minho'dan daha büyük erkek bir bebek gördü.
"Aman Tanrı'm Minho, görüyor musun?!"
Üstüne yapıştırılmış bir not vardı. Hemen elinde duran Minho'yu kenara koyup yanına koştu.
"Ne yazıyor ki?"
Notu eline aldığında bir yerden kalın ses geldi.
"Seni hep iyi görmek istiyorum. Ben Felix, arkadaşlığı temsil eden bebeğim. Chae seni çok seviyor. İyi oppa olduğunu duydum Chae'ye. Kızma ona, küsme. Ne olursa olsun siz hep arkadaş kalacaksınız. Bu arada diğer arkadaşım da yolda! Biz bir çiftiz bu nedenle eşimi bekle. Eşimi beklerken de arkadaşını da bekle. Chae'den hediyenim. Teşekkürlerini sun sahip ve sabırlı ol. Felix."
Jisung şaşırıp ayağa kalktı.
"Bebek... konuşuyor..."
Duvara doğru çantasını bırakıp sinerken kapının önünde onu izleyen dedesi kahkaha attı.
"Jisung, beni güldürmeyi sürekli olarak başarıyorsun."
"Dede! Beni kandırma artık."
"Kandırmadım ki... Felix'in dili oldum..."
"Ama..."
Kenarda duran Minho'yu görünce gülümsedi.
"Dede..."
"Efendim kızgın sincap?"
"Teşekkür ederim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dolly ◆ minsung
Fanfic"İyi ki doğdun küçük arkadaşım, biz bebekler kime hediye gidersek gittiğimiz gün doğum günümüz olur. Aynı gün doğduğumuza sevindim. Seni çok seveceğime eminim. Minho." Jisung'un doğum gününde dedesi ona bir oyuncak bebek hediye eder ve Jisung'un o b...