3 yıl sonra
Chae ile tam iki yıldır ne telefonda görüşüyordu ne de bir notla. Artık bunu kafasına takmak istemiyordu Jisung, elbet tekrar ondan bir mesaj ya da arama gelecekti.
Evde tek dedesiyleydi çünkü annesi ve babası önemli bir görüşmeye beraber gitmişti.
Bu arada Jisung üç yıldır dedesini biraz seviyordu. Yani azcıktan birazcık fazla. Minho olmasa belki çöküşte olurdu, ilkokulda tek bir arkadaşı bulunmuyordu. Ortaokulda bu durumunun değişme ihtimaline bakıyordu.
Fazlası ile eziyet görmüştü sırf Minho'yla olduğu için.
"Dede film..."
Dedesine baktığında horul horul uyuyordu. Film izlerler diye düşünüyordu. Madem dedesi uyuyordu, kendi izlerdi. Herhangi bir film seçti ve Minho'yu yanına aldı.
Sadece izlemek için izliyordu romantik olan filmi. Belki bir saat geçmişti, adamla kadın dudaklarını birbirine değdirdiğinde Minho'nun gözlerini kapadı.
Annesi ve babası olsaydı şimdi Jisung yataktaydı. Asla bu filmi izletmezlerdi.
Kendi gözünü kapatacak iken dikkatini çekti. Elini yavaşça Minho'nun gözlerinden indirdi.
"Aman Tanrı'm bu filmi neden izliyorsun?!"
Adam ile kadın yatağa doğru giderken dedesi kumandayı bulma çabasındaydı. Adamın dudakları kadının boynundan aşağı inerken dedesi kumandayı bulup kapatabilmişti.
"Seni yaramaz çocuk..."
Yavaşça gözlerini dedesine doğrulttu.
"Ne yapıyordular dede?"
"Bu seni ilgilendirir mi? Yatağa gitmen gerekiyordu."
"Film izleriz diye düşünmüştüm ama uyumuştun dede. Bende Minho ile izleyeyim dedim ama sıkıcıydı."
"Yatağa küçük adam."
Eline Minho'yu alıp yukarı çıktı, kapıyı kapatmayı unutmadan hemen yatağını açıp girdi.
Yarım saat boyunca gözüne meraktan uyku girmemişti Jisung'un.
"Ne yapıyordular ki? Annem ve babamda mı böyle yapıyor? Peki ben bunu Minho ile yapabilir miyim?"
"Sen de merak ettin, değil mi?"
Bebeğinin gözlerine baktı, kirpiklerini düzelttikten sonra güldü.
"Ama gerçek biri ile olmalı. Dedem kızdığına göre büyük de olmalıyız."
Bebeğine arkasını döndü.
"Boş ver."
Tam gözlerini kapadı ki bebeğinin eli sırtına değdi ve aklına yine o sahne geldi.
"Denememeliyiz."
Bir süre kendi içinde aklına gelen bin ton şeyle savaştı.
"Sen bir bebeksin, değerlisin ve aynı zamanda merak ettiğini biliyorum senin de. Bence... deneyebiliriz. Sorun çıkmaz."
Bebeğine doğru geri döndü ve beş dakika boyunca baktı yüzüne. Gözlerini kapadı, nefesini tutup dudaklarını bebeğe değdirdi. İki saniye sürmemişti ki çekti.
Bir bebekle olsa da nefesini bırakmakta zorlanmıştı. Kalbi sanki koşturmuş gibi atıyordu. Dedesine yakalanmaktan da korkuyordu zaten.
"Özür dilerim Minho."
Önüne dönüp gözlerini kapattı. Beş dakika sonra örtüyü kafasına doğru çekti. Hem utanıyordu, hem çok tuhaf hissediyordu.
Yüzünde bir gülümseme oluştu Sung'un. Çok güzel bir bebeği öpmüştü.
Tam o sırada aklına geldi. Öpücük sevgiyi gösteriyordu, o zaman dudaktan öpmek daha fazla sevgi göstergesi oluyordu.
"Evet, fazla sevgi gösterdim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dolly ◆ minsung
Fanfic"İyi ki doğdun küçük arkadaşım, biz bebekler kime hediye gidersek gittiğimiz gün doğum günümüz olur. Aynı gün doğduğumuza sevindim. Seni çok seveceğime eminim. Minho." Jisung'un doğum gününde dedesi ona bir oyuncak bebek hediye eder ve Jisung'un o b...