i am sorry.

3.3K 558 645
                                    

Bir ay sonra

"Maçta kaleciye gerek var, Jisung sende bizimle geliyorsun. Kız gibi oturmayı bırak."

Jisung bebeğini hafif tutuyordu ki canı yanmasın diye. Çünkü bebeği hissedebiliyorsa belki çok acırdı.

"Gelmek istemiyorum."

"Yine mi o bebek? Deli misin?"

Bebeği elinden çekti. Bu sınıfa ait olmayan bir çocuktu, arkadaşları burada diye gelip herkese karışıyordu. Bu sefer çizgiyi geçmişti.

"Onu bana ver Yugyeom!"

Kaşlarını çatıp uzun boylu çocuğun karşısına geçti.

"Gelirsen veririz."

Bir iki defa zıpladı Jisung, sıranın üstüne çıktı... her şekilde alamıyordu. Canını yakıyordular bebeğin.

"Sana ver dedim!"

"Gelirsen veririz dedim ben de."

Bebeği indirdi.

"Onu düzgün tut."

"Tutmazsam ne olur?"

"Vururum sana."

Hayatında ilk defa vurmak eylemini gerçekleştireceğini dedi Jisung. Ne dayak yemişti, ne de birine elini kaldırmıştı. Çok kaba bir şeydi fakat Minho ellerindeydi.

Yugyeom gülerek bebeğin bir kolunu koparıp bedenini yere attı. Üstünde zıplarken Jisung sıradan Yugyeom'a atlamıştı. Fakat diğer arkadaşları onu çekip tekmeleyince hiçbir şekilde bebeğinin mahvolmasını engelleyememişti. Bir sözü vardı. Minho'ya iyi bakma sözü.

Kendini korumak amaçlı kaldırdığı ellerinin arasından Minho'ya baktı. Daha fazla bakmasına izin verilmeden kollarını çekip tokat, yumruk her şekilde vurdular. Dudağı, burnu kanıyordu, hatta gözünün altında bir yeşillik çoktan olmuştu.

"Çekilin, şimdi bebeğin çöpte olacak."

Jisung ağlayarak bebeğine bakarken biri Yugyeom'un kolundan tutup döndürdü.

"Ne yaptığını sanıyorsun aptal?!"

Suratına bir tokat yapıştırıp bebeği aldı Yugyeom'un elinden.

"Bu çocuğa zarar verip, elindeki bebeği kırarak beraber aşağıda maç mı yapacaksın?"

Elindeki bebekle kahkaha attı.

"Maalesef. Uza seni gerizekalı kuş beyinli!"

Yugyeom diklenip elini kaldırmışken kaşını çattı bebeği kurtaran. Eli inince tehditkar bir şekilde adım atıp fısıldayarak konuştu.

"Sakın bir daha deneme yoksa seni öldürürüm."

Yugyeom ve arkadaşları giderken yere eğildi çocuk.

"Ağlama."

Jisung bebeği alıp sarıldı. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.

"Bebek bu kadar mı önemli senin için?"

Üst sınıflardan olması gerekiyordu karşısında endişeyle duran çocuk.

"Gel revire gidelim."

"Sözümü tutamadım."

Çocuk yere oturdu.

"Minho'nun bedeninden parçalar ayrılırken ben sadece oturuyordum. Chae'ye nasıl gösteririm?"

"Aslında bebeğini iyileştirebiliriz. Benim dedemle bir atölyem var. Eski, bunun gibi bebekleri tamir ediyoruz."

Jisung'un ağlaması dinince son kez hıçkırarak sordu.

dolly ◆ minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin