17

598 56 43
                                    

petrichor:
yeonjun

(14:30)

derste misin?

(14:35)

çok fazla meşgul etmeyeyim o zaman
benim kursum bitecek birazdan ve
birisiyle buluşmaya gideceğim

(14:43)

ma prince:
kimmiş bu birisi?

petrichor:
derste miydin?

ma prince:
ne kadar da güzel anlaşıyoruz
evet dersteydim, hala öyleyim
kimmiş o birisi?

petrichor:
valla söylemem|
o zaman dersine dön sen
ben haber vereyim dedim

ma prince:
çıkıyorum dersten

petrichor:
TAMAM DUR
dersi niye bırakıyorsun?

ma prince:
ama söylemedin 😔

petrichor:
ya ne gerek var
ben sadece merak etme dedim
ama sen merakı da aştın

ma prince:
diğerleri biliyor mu?

petrichor:
hayır
kimse bilmiyor
hadi görüşürüz
bb

ma prince:
öptüm demedin 🥲

petrichor:
NOLDU SANA ADAM|
öptüm 🥰

ma prince:
:)|

              

Beomgyu sırtındaki çantayı görevlinin onu yönlendirdiği masasının üzerine koyduktan sonra soğuk bir su sipariş etti. Yarım saatlik yolu on dakika içinde koşarak gelmişti resmen ama San hala burada değildi. Garson suyunu getirdiğinde teşekkür edip bir arkadaşını bekleyeceğini söyledi. Yeonjun'a arkadaşı olduğunu söylememişti çünkü San'ın arkadaşı olduğu düşüncesi... Şu anlık bu düşünceden uzak dursa daha iyi olurdu.

Ön cebindeki telefon titrediğinde Yeonjun dışındaki herkesin mesaj atmasını diledi. Bilinmeyen numaradan gelen mesaja kaşlarını çatarak baktığı sırada kafenin kapısı açıldı.

Kendisi gibi ter içinde olan San, onu görür görmez masaya doğru koştuğunda telaşla ayağı kalktı Beomgyu. Ama bu telaşı gereksizdi. San, Beomgyu'nun yarıda bıraktığı suyu tek nefeste içip bitirdiğinde zar zor sandalyeye oturup yanına gelen garsona ne kadar soğuk su varsa hepsini getirmesini söyledi. Havalar soğuk olmasına rağmen ikisi de bundan etkilenmiyor gibiydi, görevli şaşırsa da denileni yaptı.

"Ay öldüm öldüm dirildim. Wooyoung'dan kaçacağım diye ölüyordum az kalsın."

Yeonjun'da onu bırakmamıştı resmen. Bir şeyleri söylemeyince öyle oluyordu sanırım. Kendisi söylememişti ama San neden kiminle buluşacağını gizli tutmuştu? "Neden benimle buluşacağını söylemedin?" diye sorup merakını dile getirdi. San arkasına yaslanıp tek elini havada sallarken, "Bilse n'olcak bilmese n'olcak diye düşünüp bilmesine dedim." dedi. Aslında Beomgyu da biraz öyle düşündüğü için daha fazla konuşmadı.

San, getirilen suları içtikten sonra iki tane çikolatalı pasta sipariş edip hafif gergin ortamı dağıtmak istedi. Bu zamana kadar düşmanca yaklaşmasını anlayamadığı Beomgyu, gerçekten de iyi bir insandı. Oldukça da mantıklı olmalıydı ki karşısındaki kişinin sevgilisinin eskisi olmasını göz ardı ederek onun söyleyecekleri için burada bulunuyordu.

Pretty Savage • beomjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin