18

508 50 30
                                    

15 bin olacakmış bebek💗 teşekkürler, bölümünü atma imkanım varken atayım dedim. kısa oldu artık kusura bakmayın



"Yeonjun, yavaş sür! Döveceğim seni!"

Evinin bulunduğu sokağa sert bir manevrayla girerken gülümsedi Yeonjun. Eve gitseler de pek bir şey olabileceğini sanmıyordu, yalnızca Beomgyu'nun bir şeyi isteyip istemediği önemliydi. Son cümlesinden sonra sesini çıkarmayıp yalnızca kızaran yanaklarını saklama çabasıyla cama dönmüştü sevgilisi. Yine kendi evinin önüne bir başkasının park etmiş olduğunu gördüğünde sinirle dudaklarını araladığı sıra yan tarafına kısa bir bakış atıp biraz ileriye park etti arabayı. Kontağı kapatıp anahtarını avuç içine alırken emniyet kemerini çıkarıp koşarcasına çıktı arabadan.

Baştaki hızına rağmen oldukça yavaş bir şekilde Beomgyu'nun kapısına doğru adımladı. Dudaklarını dudakları arasına almayı bırak, yalnızca sevdiğinin kokusunu alabilmek bile bir nimetti Yeonjun için. Bu düşünceler onu korkutuyor, birçok arkadaşına da komik geliyordu. Ona birkaç ay önce öğrencisi olan bu çocuğun nasıl olur da aklında böylesine bir yere sahip olduğunu soruyorlardı. Aklı, o dışarıda iken sıcacık yatağında uyuyan sevgilisinde iken yalnızca gülümsüyordu Yeonjun. Sevmek onun için hiçbir zaman cinsellik olmamıştı, zaten cinsellik konu Beomgyu olunca parmak uçlarını yakan bir aleve içini titreten buza dönüşüyordu. Kapıyı açtıktan sonra dirseklerini arabanın üzerinde sabitleyip kendisinden kaçan sevgilisine baktı. "İnmiyor musun canım benim?" Beomgyu ellerini emniyet kemerine sararken "Gazozuma ilaç katacakmışsın gibi bir his..." diye mırıldandı.

Gülüşünü gizlemek adına dişini alt dudağına geçirdikten sonra Beomgyu'nun emniyet kemerini çözdü sakince. Parmak uçlarını avcuna bıraktı ve nazikçe evin bahçesine doğru küçük adımlarla ilerledi. Yandan görebildiği kırmızı yanakları durup sıkmamak için adımlarını hızlandırdı, peşindeki Beomgyu'yu da hızlandırmış oldu. Ön cebinden çıkardığı anahtarları ile açtığı kapıdan içeriye girip Beomgyu'yu dışarıda bıraktı. Kapıya yaslanıp saçlarını karıştırırken sanki eve kadar beraber gelmemişler gibi bir izlenim veriyordu. Vücudundaki ısı hat safhaya ulaştığında tüm bu işkencenin bitmesini ve Yeonjun'un acilen onu öpmesini diledi, Beomgyu. Son bir saattir yaptığı gibi çapkın bir tavırla konuşan sevgilisi de onunla aynı fikirde olmalıydı ki gözlerini dudaklarından çekmezken kapıyı istekle fakat yavaşça araladı.

"Gazozu bilmem ama bu, sizin yanınızda hiçbir ifade etmeyen güzel adam kaslı kollarıyla sizin için mükemmel bir akşam yemeği hazırlayabilir. Eh, öncesinde sıcak bir duş alması gerektiği için beklemeniz gerekecek." Üzüldüğünü belli eden oyuncu bir ses tonuyla cümlesini bitirdikten sonra kapıyı iyice açıp arkasını döndü. Fakat döndüğü gibi sırtını yaslanan ve kollarını boynuna dolayan bedeni beklemediğinden öne doğru yalpaladı.

Beomgyu içindeki dolup taşan bu sevgi ile baş edemezken dudaklarını hemen önündeki boyna bastırıp öpücükleri ile donmuş bedenin kulağına doğru çıktı. Yeonjun yavaş yavaş ellerini onunkilerin üzerine koyduğunda dudaklarını kulağının üstünde sabitledi, normalde huylanması gereken bedenin şaşkınlıktan hareket edememesi onu güldürdü. Her ikisi de alkol almamasına rağmen rüya gibi bir mutlulukla sarhoş olduğunda "Seni seviyorum." diye fısıldadı Beomgyu. Hemen ardından alnını hafif terli boynuna yasladı. Yeonjun boynunda sarılı ellerin parmaklarına küçük ama derin bir öpücük bırakırken "Ben de seni seviyorum." diye fısıldadı.


san sizi bir gruba ekledi.

san wooyoung kişisini ekledi.

san sevdiğim bey kişisini ekledi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 11, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Pretty Savage • beomjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin