4

1.4K 48 13
                                    

3 osoba

Nezuko namówiła Tanjiro aby założył grupę przyjacielską.
Nazwał ją Kamaboko Squad. Zaprosił wszystkich swoich nowych przyjaciół i Nezuko na nią. Dobrze że był weekend.

Kamaboko Squad ❤️

Zenitesu Agatsuma: Co to za grupa?

Kanao Tsuyuri: Sama jestem ciekawa

Tanjiro Kamado: Nezuko namówiła mnie abym stworzył tą grupę ^^

Inosuke Hashibira: Co kurwa!

Nezuko Kamado: On tak zawsze?

Muichiro Tokito: Tak

Genya Shinazugawa: Kotek?

Muichiro Tokito: Tak?

Genya Shinazugawa: Pamiętaj że dzisiaj mamy randkę 😗

Nezuko Kamado: Mogę zmienić Nicki?

Tanjiro Kamado: No okej...

Nezuko Kamado zmienia nick Zenitesu Agatsuma na Zenitesu💛

Nezuko Kamado zmienia nick Kanao Tsuyuri na Kanao💟

Nezuko Kamado zmienia nick Inosuke Hashibira na Inosuke💙

Nezuko Kamado zmienia nick Muichiro Tokito na Muichiro💜

Nezuko Kamado zmienia nick Genya Shinazugawa na Genya🖤

Nezuko Kamado zmienia nick Tanjiro Kamado zmienia nick na Tanjiro❤️

Nezuko Kamado zmienia swój nick na Nezuko💖

Nezuko💖: Podoba się?

Tanjiro❤️: No może być

Zenitesu💛: Dobra jeśli ta dwójka ma randkę to my może pójdziemy na przyjacielskie spotkanie.. np. do kina

Tanjiro❤️: No możemy

Nezuko💖: Onii-chan mogę iść z wami?

Tanjiro❤️: Tak Nezuko 😗

Kanao💟: Więc możemy iść ale na jaki film?

Zenitesu💛: Możemy na miejscu zdecydować

Tanjiro❤️: Czyli widzimy się pod kinem

Kanao💟: Tak

Tanjiro odstawił telefon i poszedł się naszykować się na przyjacielskie spotkanie.
Gdy skończył zawołała go Nezuko. Oboje wzięli pieniądze, klucze i swoje telefony. Poszli do autobusu. Wsiedli i pojechali do jednego kina w tym mieście. Wybrali jakiś film akcji. Po filmie akcji okazało się że Kanao i Nezuko są sobie przeznaczone. Przez to Tanjiro patrzył Kanao. Chciał chronić swoją młodszą siostrę.

Nezuko i Kanao od razu zaczęły że sobą rozmawiać. Chciały się lepiej poznać. Podały swoje numery telefonu i Tanjiro wiedział że Nezuko nie oderwie wzroku od telefonu.
Po jakimś czasie musiali się rozstać. Nezuko i Tanjiro poszli na przystanek autobusowy. Kanao i Zenitesu w stronę swoich domów. Inosuke nie przyszedł bo nie chciał.

Nezuko i Tanjiro weszli spokojnie do swojego mieszkania. Tanjiro postanowił zrobić obiad. Gdy skończył przygotowywać obiad. Wszystko było gotowe. Zawołał Nezuko i młodsza dziewczyna wybiegła z swojego pokoju.
Zjedli razem obiad i oboje udali się w stronę swoich pokoi.

Tanjiro położył się na łóżku. Nie miał co robić. Wziął telefon i zaczął przeglądać media. Tanjiro westchnął.
Był naprawdę zmęczony.
Jego wyczulony zmysł węchu dał sobie już znak. Kazał mu posprzątać. Podczas gdy on nie miał siły. Nagle się połapał.
Dostał ruję*
- Nezuko!
- Tak Onii-chan?- dziewczyna całkiem szybko pojawiała się w pokoju starszego brata.
- Dostałem gorączki. Możesz podać mi tabletki?
- Tak. Już podaję. Napiszę też do cioci Tamayo aby napisała do szkoły że masz wolne.
- Dziękuję Nezuko.
Nezuko szybko podała Tanjiro tabletki na ruję.

Nastolatek od razu je połknął. Położył się na łóżku. Zmęczenie wzięła góra. Jeszcze jego omega truła mu myśli o Alfie.
Zasnął otulony swoim zapachem. Potem poczuł jak Nezuko otwiera okno. Dobrze że mieszkali całkiem wysoko.

Timeskip~

Tomioka wszedł do pokoju nauczycielskiego. Zauważył że Kanae Kocho czyta coś.
- Stało się coś?
- Ach tak. Kamado został gorączki. Przez to musiał dzisiaj zostać w domu.- powiedziała Kanae.
- Okej. Rozumiem.
- Wiesz tak z ciekawości wpisałam co najczęściej kupują Alfy swoim Omegą.
- Co?
- Zabawki erotyczne. Jak oni mogą tak traktować niewinne omegi?!
Tomioka westchnął.
- Wiesz jak jest w tych czasach. Omegi są niezbyt miło traktowane. Jeśli będę miał kiedykolwiek omegę nie będę kupował zabawek erotycznych.
- Chyba że omega by chciała.
- Jakby chciała to co innego.
- Czyli twoja omega będzie miała szczęśliwe życie przy tobie. Jakie to słodkie.

Potem weszła reszta nauczycieli. Wzięli klucze od swoich sal. Tomioka od razu udał się do sali gimnastycznej.
Otworzył drzwi i poczekał na klasę z którą ma lekcje.
Dał im niezły trening.
Dobrze że dyrektor pomyślał o prysznicach. Przez to młodzi uczniowie mogli wziąść szybki prysznic.
Giyuu nie pokazywał emocji przy klasach. Zachowywał się trochę jak emo.

Dziewczyny z wyglądu chciały go mieć. Co Giyuu drażniło. Tomioka nie gustował w wyglądzie. Chciał aby jego przeznaczona mu omega miała słodki i wspaniały charakter.
Wiedział że omegi są dość nieśmiałe w różnych kwestiach.
Tomioka już tak bardzo chciał znaleźć swoje przeznaczenie.
Ale nie wiedział że ono jest tak blisko niego....




---------

Sayonara! 👋


Życzę udanego dnia i miłej nocy ❤️!





Słów 705

Moja Alfa jest Nauczycielem (GiyuuTan)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz