!!!!ÇOK ÇOK ÇOK ÖNEMLİ LÜTFEN OKUYUN!!!!

17 0 0
                                    

Arkadaşlar Sma hastası bir çocuk olan Sümeyye Kurtalış'ın kampanyasının valilik izninin bitmesine sadece 15 gün kaldı. Bu süre dolunca artık valilik izin vermediği için daha fazla yardım toplayamıyorlar. Tedavi için gereken paranın henüz sadece %27'si toplanabildi. Ayrıca çocuğun skolyozu da var ve skolyozu çocuğun ciğerlerini de tıkıyor. Yaşamak için bir an önce skolyoz ameliyatı olması gerekiyor. Ama zolgensma gen tedavisini almadan bu ameliyatı olması riskli. Bir an önce zolgensmayı alması lazım. Ne olur elimizden geleni yapalım Sümeyye sizin de çocuğunuz olabilirdi. Maddi yardımda bulunamıyorsanız bile en azından yayalım ne olur. O hepimizin çocuğu olabilirdi. sumeyye_sma instagram hesabından bakabilirsiniz ve ulaşabilirsiniz. En azından sms ile veya mutlu çocuklar isimli reklam izleme uygulamasıya aileye maddi yardımda bulunabiliriz. Mutlu çocuklar isimli uygulamayla sadece reklam izleyerek, hiç para harcamadan sma'lı çocuklara ve diğer yardıma ihtiyacı olan çocuklara maddi yardımda bulunabiliyoruz. Ve lütfen çevremizde ve sosyal medyada yaymaya çalışalım. Ayrıca aşırı önemli bir durum daha var: Sma hastası Merve Tekin bebek enfeksiyondan hastanede yoğun bakıma kaldırıldı. Vücudu tamamen enfeksiyonluymuş ve ateşi düşmüyormuş. O bebeğin de durumu acil ve bir an önce tedaviye ulaşması lazım. Lütfen ona da elimizden geldiğince destek olalım ve hem çevremizde hem de sosyal medyada bu durumu yayalım. O bebeğin Instagram hesabının adı sma.merveyeumutol . Buradan ulaşabilirsiniz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 05, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Orijinal Bir Wattpad Hikâyesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin