Bölüm 6

143 15 48
                                    

Okul kapısından içeri girmiştim.Aniden uzun,naneli vanilya kokan bir şeye çarptım ve kendimi yerde buldum!

Bu Badboy Francisco'ydu!Üst üste düşmüştük.Onun gözlerinin içine bakmaya başladım.

37839493994939399393 Saat Sonra

Bakışmayı bıraktık ve Badboy Francisco üstümden kalktı.Ben de ayağa kalktım.

Sonra aniden ayaklarım yerden kesildi.Ne oluyordu?

Badboy Francisco beni kucağına almıştı!

-Nereye gidiyoruz Badboy Francisco? Dedim gülümseyerek.

-Dağ evine. Dedi Badboy Francisco.

Ve beni kucağında taşıyarak okul kapısından çıkardı.Hoca da yoktu zaten etrafta.Gerçi olsa da sorun değil bizim hocalar takmıyor böyle şeyleri.Okuldan rahat bir şekilde çıktık.

Badboy Francisco beni arabasına bindirdi.Evet,Badboy Francisco daha 18 yaşında bile değil ama arabası var.Hem de kendisi gibi siyah.

1 Dakika Sonra

Dağ evine gelmiştik.İçeri girince Badboy Francisco:

-Sen istediğin gibi takıl.Ben banyoya giriyorum. Dedi.

-Tamam. Dedim.

59 Dakika + 59 Saniye Sonra

Çok masum olduğumdan dolayı Badboy Francisco'nun banyosunun kapısının önünde onun duştan çıkmasını bekliyordum.Derken belinde havlusuyla duştan çıktı.Baklavaları çok güzel görünüyordu hem de fıstıklıydı.

Ama klişe olması için gözlerimi kapattım.Wattpad kızı olduğumdan dolayı yanaklarım otomatik olarak kızarmıştı.

Badboy Francisco:

-Benden utanmana gerek yok şekerim.Sen benimsin. Dedi.

Bunun üzerine gözlerimi açtım ve gözlerimi açınca Badboy Francisco dudaklarımızı birleştirdi.Dillerimiz dans ediyordu.Delicesine öpüşüyorduk.Aniden Badboy Francisco dudaklarını geri çekti ve:

-Benim evime nasıl girdin sen?!!! Dedi.

-Ne?

-Nasıl girdin içeri?!Çabuk çık git evimden yoksa polis çağıracağım!

-Anlamıyorum.Beni sen içeri al...

-Ne işin var senin benim evimde?!Uzak dur artık benden!Ben siyahım sen beyaz!Uzak dur benden!Zarar verme artık bana! Dedi ve bana uçan tekme attı.

-Ah! Diye inledim.

Badboy Francisco yanıma geldi ve:

-Sen de kimsin? Dedi.

-Badboy Francisco ne diyorsun?

-Kimsin sen?!Nasıl girdin içeri?!Çabuk,çık evimden yoksa polis çağıracağım! Dedi ve beni sürükleyerek merdivenlerden yukarı çıkardı.2.kata çıktık.Beni 2. kat penceresinden aşağı fırlattı.Sonra ben de öldüm.

Şaka şaka.Başrol finalden önce ölür mü canım?Sadece yaralandım.Hareket edemiyordum.Kollarım,bacaklarım,hiçbir yerim hareket etmiyordu.

Birkaç dakika sonra Badboy Francisco yanıma geldi ve:

-Masumkız Barbara iyi misin?Ne oldu sana? Dedi.

2 Gün Sonra

Uyandığımda hastane odasındaydım.Badboy Francisco başımdaydı.

-Masumkız Barbara sonunda uyandın!Ne oldu sana?Nasıl aşağı düştün?

-Çok korktum Badboy Francisco.

Orijinal Bir Wattpad Hikâyesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin