-Keşke aşk itirafında filan bulunmasaymışım. Dedi Goodboy.
Hemen ardından Badboy Francisco Goodboy'u ve oraya bana aşk itirafında bulunmaya gelen bütün herkesi dövdü!
Kendisi tek bir yara bile almamıştı!
Gülümseyerek Badboy Francisco'nun yanına gittim ve:
-Sen beni kıskandın mı? Dedim.
-Seni ne kıskanacağım lan?!Eğlencesine dövdüm ben onları!Mala bak! Dedi Badboy Francisco ve gitti.
Ardından Masumkız'ın Erkek Kankası yanıma geldi ve:
-Boşver onu kanka ya.Çıkışta benim evime gidelim mi?Birlikte takılırız.Baş başa.Sadece sen ve ben.Benim odamda. Dedi.
-Olur tabii ki.Okul çıkışında buluşalım. Dedim.
-Tamamdır görüşürüz.
-Görüşürüz. Dedim ve sınıfa gittim.
Sınıfın kapısında Badboy Francisco'yu gördüm.Beni görünce kolumdan tuttu ve kendisine doğru çekip:
-Bugün okul çıkışında Masumkız'ın Erkek Kankası ile birlikte onun evine gidiyormuşsunuz,duydum. Dedi.
Badboy Francisco'nun her yerde kulağı vardı!
-Evet kankamla takılacağız bugün.
-Ben sana ikide bir demiyor muyum o çocuk sapık,ondan uzak dur,sana ilgi duyuyor,kanka ayağına yatıyor diye?!
- Badboy Francisco her şeyi abartıyorsun ve yanlış anlıyorsun,çocuğun bütün davranışları gayet arkadaşça.Sen çocuğu yanlış anlıyorsun.Sapık filan değil gayet normal ve arkadaşça davranıyor çocuk.
-Sakın onun evine filan gitme bak sana bir şey yapmaya kalkabilir.
-O benim kankam ve çok yakın arkadaşım.Ayrıca o çok iyi bir çocuk ondan bana hiçbir zarar gelmez. Dedim.
Hemen ardından zil çaldı ve sıralarımıza geçtik.
Okul Çıkışı
Masumkız'ın Erkek Kankası beni bahçede bekliyordu.Beraber onun arabasına bindik ve yola çıktık.
1 Saniye Sonra
Masumkız'ın Erkek Kankası'nın evine varmıştık.Arabadan inince Masumkız'ın Erkek Kankası elimi tuttu ve:
-Masumkız Barbara çok heyecanlıyım. Dedi.
- Niye heyecanlanıyorsun ki yarın sınav filan mı var? Dedim.
-Beyinsizliği bir kenara bırak da benim odama çıkalım. Dedi.
-Tamam. Dedim.
Masumkız'ın Erkek Kankası'nın odasına girdiğimizde odayı kırmızı mumlarla donatmış olduğunu gördüm.Yatağın üstünde prezervatif kutusu vardı.
-Şey ben yanımda Uno kartları getirmiştim oynayalım mı?Yoksa ders mi çalışacağız? Diye sordum.
-Sen ilk önce bir otur şöyle. Dedi ve birlikte yatağın ucuna oturduk.
Masumkız'ın Erkek Kankası bana yaklaştı ve saçımın bir tutamını kulağımın arkasına itti.Bana uzun uzun baktı ve:
-Çok güzelsin. Dedi.
-Teşekkür ederim bu nazik iltifatın için.Eee Uno oynayalım mı?
Masumkız'ın Erkek Kankası ağzını ağzıma doğru yaklaştırdı.Ne yapmaya çalışıyordu ki?Hiçbir şey anlamamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orijinal Bir Wattpad Hikâyesi
MizahTroll kitaptır.Amaç Wattpad klişelerini tiye alıp gülmek ve eğlenmektir.