Bölüm 5

157 15 51
                                    

-Nasıl kaçarlar?!

-Belki kendi kitabına geri dönmüştür.

-Olabilir.Neyse biz işimize bakalım.Sana bir şey yaptı mı?

-Sen gelmeseydin eğer bana tecavüz edecekti.Çok korktum Badboy Francisco.

-Artık hepsi geçti.Sana vurmadı da değil mi?

-Hayır.

-İyi.Çünkü sana sadece ben vurabilirim.

-Hadi vur bana Badboy Francisco.Çok özledim.Döv beni,öldür beni.Vur banaaaaa!

Sevgili okuyucularım,

Belki bu kitaptaki kadar abartılı olmasa da (sonuçta bu bir parodi) sizin de bildiğiniz üzere Wattpad kitaplarında (hepsinde değil) kadına şiddet ve kadını sahiplenme var.Bunu yazan insanların (üstelik bunların çoğu kız) sözde feminist olup,kitaplarında ise bu durumu normalmiş gibi yansıtmaları gerçekten sizi de çok rahatsız etmiyor mu?Özellikle de şu son zamanlarda...

-Benden uzak durman gerek Masumkız Barbara.Ben siyahım,sen ise beyaz.

-Badboy Francisco,hâlâ anlayamıyorum niye kendine siyah diyorsun?Bence gayet beyaz tenlisin.

Badboy Francisco şaşkınlık dolu bir ifadeyle yüzüme uzun uzun baktı ve:

-Sen...Harbi...Ağır...Gerizekalısın. Dedi.

-Ay gerçekten öyle miyim? Dedim gülümseyerek.

-Tabi ki de.Bundan hiç şüphen olmasın.

5,5 Saat Sonra

Badboy Francisco ile beraber kampa geri dönmüştük.Gece olmuştu ve ikimizin de çok uykusu vardı.Çadırımıza girdik ve uzanmadan önce aramızdaki mesafeyi belirledik.Aramızda 0,00000000001 cm mesafe vardı.Kendimizi uykunun tatlı kollarına bıraktık.

Ertesi Gün

Uyandığımızda sarmaş dolaş olduğumuzu fark ettik.Çok romantik bir pozisyonda uyanmıştık.Onun ayak baş parmağı benim burnumdaydı filan.

1 Saat Sonra

Hep beraber kahvaltımızı yapmıştık.Badboy Francisco bana döndü ve:

-Sen benimsin. Dedi.

-Badboy Francisco,sen beni seviyor musun? Dedim.

-Sana şiddet uygulayarak sevgimi göstermiyor muyum zaten?

-Doğru.Peki neyimi seviyorsun?

-Sen diğer kızlardan farklısın.Hem de çok farklısın.

-Neyim farklı?

-Bir kere,senin bir beynin yok.Yani sen bir beyinsizsin.Mecaz anlamda değil üstelik,harbiden bir beynin yok.Ayrıca sen tam bir malsın,gerizekalısın.Seni sürekli dövüp duruyorum ama sen tepki göstermek bir yana,ben dövdükçe mutlu oluyorsun.Ya mazoşistsin ya da tam bir salak.Ben de seni bu yüzden seviyorum.Sen diğer kızlardan çok farklısın.

Tam o sırada yanıma yakışıklı bir çocuk geldi.Kafası yara izleriyle doluydu.Feci dayak yemiş gibiydi.Çocuk bana:

-Merhaba ben Masumkız'ın Erkek Kankası.Kanka olalım mı? Dedi.

-Tmm.

-Tşk.

-Öd.

Artık onunla da kanka olmuştuk!Masumkız'ın Erkek Kankası gidince Badboy Francisco bana döndü ve:

Orijinal Bir Wattpad Hikâyesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin