Bölüm 8

95 9 13
                                    

Ben...Badboy Francisco ile dövüşmemiz sonucu hamile kalmıştım!

Ne diyecek acaba merak edip annemin olduğu tarafa döndüm.Annem odada yoktu.2 dakikada nereye kaybolmuştu?

Doktor tekrar bana döndü ve:

-Ayrıca size bir müjdem daha var:Siz ikizlere hamilesiniz!Üstelik biri erkek biri kız! Dedi doktor.

Annem ne diyecekti acaba?Hastane yatağından kalktım ve koridora çıktım.Annem oradaydı.Annemin yanına gittim.Annem beni görünce gülümsedi ve:

-Tatlım niye kalktın?Uzanıp dinlensene. Dedi.

Niye hiç tepki göstermemişti?

-Anne sen bana kızmadın mı? Dedim.

-Niye kızayım ki?Bir şey mi oldu? Dedi annem.

-Şey...Hani doktorun söyledikleri hakkında.

-Ne söyledi ki doktor?Ben doktor odaya gelir gelmez ışınlanarak odadan çıkmıştım. Dedi annem.

Oh!Hamile olduğumu henüz bilmiyordu!

-Ne söyledi ki doktor? Dedi annem.

-Anne...Hani...Ben Mervelere ders çalışmaya gitmiştim ya...

-Evet?

-Ben...Ben...Ben...

3993939939393 Saat Sonra

-Ben...Ben...Ben aslında Mervelere filan gitmedim. Dedim.

-Nereye gittin? Dedi annem.

-Ben...Badboy Francisco'nun evine gittim.Ama giderken niyetimiz sadece ders çalışmaktı.Gerçekten.Her şey bir anda gelişti. Dedim.

-Tam olarak ne oldu ki? Dedi annem.

-Biz...Biz...Biz...Badboy Francisco ile birlikte olduk! Diye bağırdım hastanenin ortasında.

-Ay öyle mi?Deme ayol.Çok sevindim! Dedi annem.

-Anne söyleyeceğim bir şey daha...

Derken annemin gözünden yaşlar aktığını fark ettim.

-Anne...

-Bunlar mutluluk gözyaşları.Yıllardır bugünü bekliyordum biliyor musun?Nasıl sevindim anlatamam.Dur daha çok işimiz var.Bu haberi davulla zurnayla tüm mahalleye duyurmam gerek.Hatta akrabaları da tek tek arayıp haber vermeliyim.Kıskançlıktan çatlasınlar.

-Anne bir şey daha...

-Ay belki sen doğmadan 10 yıl önce bizi terk edip giden baban da bu haberi duyarsa sevinip geri döner.

-Anne ben hamileyim! Diye bağırdım.

Annem bunu duyunca bana kızkınlıkla dolu bir ifadeyle döndü ve:

-Seni namussuz,aşağılık! Diye bağırıp bana uçan tekme attı.

-Ah!

-Defol git buradan! Diye bağırdı annem.

-Anne evde değil,hastanedeyiz.

-Kimden peydahladıysan o çocuğu onun yanına git! Diye bağırdı annem.

-Çocuk değil çocuklar.İkizmiş.

Bunu duyunca annem beni sürükleyerek hastanenin çatısına çıkardı. Ardından da beni çatıdan aşağı fırlattı.

Ama şanslıyım ki çocuklarım düşmemişti.Hâlâ yaşıyorlardı.Ayağa kalktım ve bir taksi tuttum.

12 Saniye Sonra

Orijinal Bir Wattpad Hikâyesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin