İnanamıyorum,ben korku filmlerinden çok korkardım.Ve bu aşağılık herif beni şimdi onunla film izlemeye zorluyordu!
Ben çok korkardım,çok ürkerdim.Ama bu fikirden kaçma şansım da yoktu ki beni buna zorluyordu.Ne yapacaktım?
Mafya Vini konsoldan bir DVD çıkardı ve yanıma geldi.
-Bak hangi filmi açıyoruz. Dedi ve DVD'yi bana doğru tuttu.
İnanamıyorum!Bu acayip korkunç bir filmdi!Aşırı korkunç bir filmdi!Bu...
"Süt Kardeşler" filmiydi!
-Hadi izleyelim. Dedi ve yanıma oturdu.
80 Dakika Sonra
Film nihayet bitmişti.Film boyunca sürekli korkudan Mafya Vini'ye sarılmıştım.Tamamen filmden korktuğumdan dolayı istemsizce sarılmıştım.
Çok romantik çekimler yaşamıştık ama.
Mafya Vini bu kadar korkunç bir filmde hiç çığlık atmamıştı ve hiç korkmamıştı.Ne kadar cesurdu böyle!
Mafya Vini kanepeden kalktı ve:
-Hadi uyuyalım,benim uykum geldi. Dedi.
-Tamam. Dedim ve üst kata çıktık.Ama ben çok ürküyordum.Filmden çok etkilenmiştim.
Mafya Vini valizinden pijamalarını aldı ve:
-Ben dışarıda giyineceğim.Sen de o arada burada giyin. Diyip dışarı çıktı.
-İnsan bir onun önünde giyinmeye zorlar.Nasıl mafya bu anlamadım ki! Dedim arkasından.
Amaaan bana ne?Ben Badboy Francisco'yu seviyordum ve Mafya Vini gram umurumda değildi.
Valizimi açtım ve yanımda getirdiğim seksi geceliğimi giydim.
15 Dakika Sonra
Yatakta uzanıyorduk ama ben korkudan uyuyamıyordum.Mafya Vini'nin ise gram umurunda değildi.Gayet rahat uyuyordu.Ne kadar masum duruyordu uyurken.Mafya Vini'nin yüzünü incelemeye başladım.
-Yüzümü incelemeyi bırakıp uyusana.Saatin kaç olduğunun farkında mısın? Dedi Mafya Vini aniden.
Demek Mafya Vini beni uyurken de görebiliyordu!
-Ya ben filmden çok etkilendim,uyuyamıyorum.Hadi sen de uyuma da sohbet edelim.
-Ya bırak uykum var,uyuyacağım.Ama istersen sarılıp uyuyabiliriz,korkma diye.
-Olur. Dedim ve Mafya Vini'ye sarıldım.
Mafya Vini ile sarmaş dolaş uyuduk.Ama kesinlikle birbirimize karşı hiçbir şey hissetmiyoruz.
Ertesi Gün
Sabah uyandığımda Mafya Vini'nin benden önce uyanmış olduğunu ve beni izliyor olduğunu gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orijinal Bir Wattpad Hikâyesi
HumorTroll kitaptır.Amaç Wattpad klişelerini tiye alıp gülmek ve eğlenmektir.