14

149 14 6
                                    

Ran-

Arama sesine uyanmıştım arayan kişinin sanzu olduğunu görünce hemen açmıştım sanzu olmasaydı muhtemelen sesi kısar ve açmazdım

Efendim sanzu

Ran rindou herşeyi hatırlıyor çabuk gelmen lazım

Sanzu ne diyorsun ne hatırlaması

Soru sorma ve hastaneye gel hemen kokonun yanındayım

Rindou herşeyi hatırlıyor dedi hastane dedi ve sonra ise telefon suratıma kapandı..
Dur rindou hatırlıyor mu??
kazutoraya dönmem ile ne olduğunu sormuştu bana
Bende rindou ile alakalı olanı söyleyip çıktım onu almadım ve dinlenmesi gerektiğini söyledim merak edince arayacak öyle dedi en azından.

Apar topar arabaya binip çalıştırdım ve hastaneye sürmeye başladım bir anda nasıl hatırlamış olabilir diye düşünmeden edemiyorum tetikleyecek birşey mi olmuştu?
Tanrı beni sınıyor.
H

atırlaması iyi miydi kötü müydü bilmiyorum olayın aslını da bilmiyorum gittiğimde öğreneceğimi de biliyordum.
Arabayı ortalama bir hızla sürerken 15 dakikalık yolu zamanında gelmiş arabadan inip kitlediğimden emin olup kokonun odasına hızla yürümüştüm neden endişeliydim bilmiyorum belki de endişelenecek hiçbir şey yoktu ama vereceği tepkiden korkuyordum sanırım vermeyedebilirdi..
Koko'nun odasının önünde sanzu'nun beklediğini gördüm o da beni gördüğü gibi doğrulmuş bana bakıyordu
Neler oldu diye sordum sanzuya ancak sanzu kokonun kapısını işaret ederek konuştu kokodan öğren rindou içeride kapıya vurmadan açtım ve içeri girdim ardından da sanzu rindou normal bir şekilde bana bakarken Koko mahcup bir şekilde bana bakıyordu Koko'nun karşısındaki koltuklardan birine oturup başlamasını bekledim.
Nasıl hatırlıyor diye başladım kokodan beklediğim cevabı rindou yanıtlamıştı "hiç unutmadım ki abiciğim" dediği lafın etkisiyle şok olmuş gibi rindouya bakıyordum kokonun buradaki figürü neydi? Sesimde ki şaşkınlığı bastıramıyordum Nasıl hatırlıyordun şaka değil mi? Sanzu derin nefes verdi malesef saka değil ran, rindou başta gerçekten hatırlamıyormuş sonra ise tamamiyle hatırlamış ama senin huyunu bildiğinden asla sana bundan söz etmemiş Çünkü elinde sonunda seni bana getirecekti öyle de oldu oyun gibi düşün duyduklarımı sindirmem saniyeler sürdü sinirli değildim aptallığıma gelmiş olabilirdi ama beni aptal yerine koyması kırıcıydı sanırım..

Koko'nun burada rolü ne? Diye sorduğumda Koko açıklamıştı doktora rindou'nun hatırladığını sana söylemesin diye para teklif etmiştim biliyorsun babam varlıklı biriydi rindouyu da geri çeviremezdim..
Derin nefes aldım ne ayağa kalktım sanırım biraz düşünmem gerekiyordu hayır üzgün değildim ya da sinirli sanzu'nun ne hissettiğini düşünmüyorum ama ben aptal yerine koyulduğum için kırgınım sanırım..
Gidiyoruz hadi hadi sesimi bastırarak konuştuğumda ses kesilmiş kokoya görüşürüz diyerek arabama yönelmiştim telefonumun çalması ile irkilmiştim ekranda tora yazısı görmem ile biraz rahatlamış ve telefonu açmıştım

Efendim toracıyazım

Ne olmuş rine öğrenebildin mi?

Eve gelince kendi anlatır diye düşünüyorum

Peki , o hâlde
Gelirken birkaç şey alır mısın??

Tabii tora hazretleri

WhatsApptan atıyorum o zaman listeyi ran Chan

Tamam tora chan

Bsii

Bayy

Çağrıyı sonlandırıp çoktan arabaya binmiş olan sanzu ve rindou'nun şoför koltuğuna oturdum telefona mesaj gelmesi ile tora olduğunu anlamıştım arabayı geldiğim hızda tekrardan sürerken marketin önünde durmuş ve arabadan inmiştim.

Anahtarı sanzuya verdim ve direk eve toranin yanına gitmelerini istedim tora onlardan akilliydı en azından akıl verebilirdi onlara
İkiside saygı duyuyordu ona karşı o yüzden sözünden çıkacaklarını sanmıyorum
Onlar gittikten sonra markete girdim ve telefonumu açtım WhatsAppa girdiğimde gördüğüm liste ile ağzım bir kere daha açık kaldı
Oha amına koyayım tora bune kendi kendime çelişkiye girdiğimde kalbimi dinledim ve bir market arabası alarak sürmeye başladım




Yıllar sonra bölüm omg nasıl bir his çok kötü of ikinci sınavlar yaklaşıyor ben yeni bölümü anca atıyorum amk kendime sinirlendim..
Motivasyon ve arkadaşlık ilişkilerim kitap yazmama engelmis

neyse o arkadaşı sildim zatrn rahatım herşeyime yansıdı bu yeto hayat
Neyse iyi gecelerrr💗

unutulmuş olan anılara ithafen •rinzu•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin