Ran
Rindou sanzu ile konuşuyor ben ise onları izliyorum sanzu eve gelmeden önce bana birkaç şey anlatmamı istedi tabiki de kendi bildiğim kadarı ile rindouyu ve ortaokul zamanlarını anlatmamı istedi şaşırmadım diyemem, sanzu kendini suçlu hissediyor tüm bu olanlar için her ne kadar az da olsa payı var fakat rindou o zamanlar dolmuştu..
Rindou ortaokulda sanzuyu seviyordu..
Tabi sanzu o zamanlar acayip flörtöz ve yaramazdı her gün farklı kızlar ile konuşurdu fakat sanzu rindouya karşı hep nazik ve saygılı konuşurdu rin sanzuyu böyle tanırdı. Fakat sanzu sadece rin'e karşı böyleydi.
Rindou dersleri yüzünden sürekli ailemizden azar işitirdi ve bizi kıyaslardı Oysa ki rindou yaşına göre acayip akıllı bir çocuktu.
Rindou her defasında ağlardı yanına gittiğimde sinirden ağladım diye geçiştirirdi.
Sinirden olmadığını ben bile biliyordum fakat üstüne gitmek istemiyordum rindou hassas biriydi.Sonra işler daha kötüye bindi rindou daha fazla ağlamaya ve kendi kendine sinirlenmeye başladı bu en ufak şey olsa bile geçerliydi.
Sürekli sanzudan bahseder sonra ise morali bozulurdu.. bir yıl böyle geçti rindou orta son olduğunda ben lise 1 idim
okulumuz aynıydı.
okulumuz ortaokul ve lise olarak 8 sene eğitim veriyordu. Rindou artık okuldaki hiçbir arkadaşı ile konuşmamaya başladı o dönemde takemichi transfer oldu ve rindou ile tanıştı zor da olsa konuşuyordu rin ile hatta bazen rini güldürmeyi bile başarıyordu.Aile baskısı ve toplum baskısı rindouyu korkutuyordu
Sanzuya ortaokul zamanında rindou'nun ondan hoşlandığını ve bunun hiç iyi yerlere gitmediğini söylemiştim sanzu ise uyarımı anlamış ve okuldan nakil aldırmıştı. Sanzu'nun da rindoudan hoşlandığını biliyordum fakat
Annem öğrenir korkusu ile herşeyi sanzuya anlatmıştım sanzu'nun nakil aldırdıktan bir dönem sonra annem ve babam trafik kazasında öldüler ben ve rindou tek kaldığımızda kimsemizin olmadığından emindik sadece teyzemiz vardı ben üni kazanana kadar o baktı.
bize annemizin yapamadığı anneliği o yaptı.Rindou o sıralar iyi görünüyordu hatta olması gerekenden fazla gülüyordu..
Rin lise bir olduğunda herşey normal gitti ikinci dönemin 4. Haftası...
o gün hayatımda ki en kötü gündü
Arkadaşlarım ile geziyordum rindou ise takemichi ile onların evinde olduğunu bir mesaj ile söyleyip atmıştı.
Akşam olmasına bir saat vardı arkadaşlarıma veda edip merdivenleri hızlıca çıkmıştım teyzem 1 hafta evde yoktu evin kapısını açıp girdiğimde içimde kötü bir his oluşmuştu.
Rindou diye seslendiğimde cevap gelmemişti
sonra rindou'nun telefonunu çaldırdım ses odasından geliyordu odaya gittim fakat yoktu odasındaki banyonun kapısını açtığımda karşımda pek iyi bir manzara yoktu... Rindou'nun bilekleri kan içinde kendisi ise yerde yatıyor hemen yanına gitmiştim o anlık şok ve kırılmışlık hissi.. tarif edilemezdi...
Hemen ambulansı aramistim hangi ara aradığımı bilmiyorum,hastaneye sanzu ve takemichi de benimle beraber gelmişti
Kendimi o kadar berbat hissediyordum ki..
Rindou'nun bana hiç bir şey anlatmaması ve içinde tutması beni daha kötü hissettiriyordu kötü bir abi miydim ben?Rindou çoğu şeyi hatırlayamıyor sebebi psikolojisi,o kadar kötüydü ki çoğu şeyi hatırlayamıyordu zamanla çoğu şey zihninde oturdu fakat sanzunun adını hiçbir zaman hatırlamadı doktor tramva olabileceğini söyledi bende sanzuyu arkadaşım olarak tekrardan tanıttım rindou sanzu ve ben birbirimizin çocukluk arkadaşı olsak bile rin sanzuyu çocukken gördüğünü bile hatırlamıyordu.
Rindou ortaokulda aşık olduğunu hatırlıyor ama aşık olduğu kişinin ne yüzünü ne sesini hatırliyordu hatırladığı tek şey ona karşı nazik olduğu ve kızlara karşı flörtöz olduğu idi.Rindou kolay zamanlar geçirmedi hatta ve hatta rindou'nun sadece bir aşk için intihara teşebbüs ettiğini sanmıyordum farklı şeyler diye düşünüyorum. O farklı şeyler ne tür hiçbir fikrim yoktu ancak rindou sırf bir aşk için böyle birşey yapmazdı
Rindou birgün sanzuyu hatırlarsa ne yapacağımı bilmiyorum rindou'nun tepkilerini ve düşüncelerini merak ediyordum.
Fakat şimdilik düşündüğüm şey rindounun şuan iyi olması.rindou'nun geçmişini Ran'ın anlatımı ile özet geçmem tam bir saçmalık biliyorum fakat rindou'nun anlatımı ile anlatmak bi hayli karışık olurdu.
Duyguları ve özeti daha fazla karışırdı.Bölüm fazla içime sinmedi sebebi ailem, birkaç sorun oldu.
Ayrıca Bölüm karışık geldi bana biraz.. anlamadığınız yer olursa anlatabilirim
rindou'nun playlistinide panoma yapıştırdım bakabilirsiniz NWHDUSKSJUDBFİyi gecelerrr<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unutulmuş olan anılara ithafen •rinzu•
Hayran Kurgu"iyi hissetmeyi öğren rin" "Çünkü kalbinde kalmamış olanlar aklında kalmaya devam eder" Tokyo revengs -rinzu Başlangıç;25/07/2022 Bitiş; 10/04/2023