6

216 24 16
                                    

_____


Rindou

Abim ben eve geldikten birkaç saat sonra eve gelmiş üstünü değişip hastaneye gitmişti. O gittikten sonra ise şarkımı açıp dinlemeye devam etmiştim gerçi ben şarkı dinleyince anı yaşıyorum özellikle speed up şarkılarsa ben aslında editteki bir adamım,böyle düşününce çok komik geldi.

Okulların açılmasına az kalmıştı son haftayı iyi değerlendirmem gerekiyor.
Son zamanlar da hissetmemem gereken bir duyguyu hissediyordum ve bu duyguyu hiç tatmak istemiyordum. Güvenmediğimden değildi sadece korkuyordum.
Korkum benim önümde bir engel gibiydi.

Hatırlıyorum ortaokul zamanlarıydı insanlar sırf sevgisinden karşılık alamadı diye intihar ederdi ya da intihar etmeye çalışırdı. O zamanlar bunu gerçekten anlamazdım saçma bulur dalga geçerdim bilirsiniz durmadan ağlayanlar neden sırf biri için ağlarlardi ki? Diye düşünürdüm.
Bu düşüncemi ancak bileklerimde ki yaraları görünce anlamıştım.
İnsanlar bir duyguyu yaşamadan bilemiyorlar..
Orta sonda aynı duyguları bende yaşadığım da dünyanın sonuymuş gibi hissetmiştim liseye geçtiğimde intihar girişimim başarılı oluyordu eğer abim biraz daha geç gelseydi başarılı olmuştum..  abim ve gördüğüm psikolojik danışma sayesinde daha iyiydim ama en büyük yararı abim ve sanzu sayesindeydi.
Sanzuyu tanıdığımı hissediyorum belki geçmişten?
Balık hafızalı olduğum için kendime ne kadar hakaret savursamda bazen balık hafızalı olmak bile daha iyi geliyor.
ama sanzu ismi o kadar yakın geliyor ki bana
İ

smini duyduğumda derin bir boşluk dolmuş gibi hissediyorum.
Hiç tatmak istemediğim duygu buydu tamamlanmamışlık.
Abime sanzu hakkında soru sorsam hemen söylerdi ve herşeyi açıklardı.
Sormayı hep unuttum.

Ortaokul zamanında uğruna intihara kalkıştığım kişiyi hatırlamıyorum. Hatırlasam bile ne değişecekti?
Onu bulabilir miydim ki,ya da o da beni sever miydi açılsaydim.
Ona dair hatırladığım tek şey bana karşı nazik olması, konuşma tarzı ve kızlarla arasının iyi olduğuydu belki de kıskançlıktan intihara kalkışmıştım.
Ne kadar saçma sadece bir aşk için..
Onu ne kadar hatırlamasam da hep aklımda kalmaya devam edecek sanırım.
Bunları fazla kafaya takmıyorum artık ama düşünmüyorum da değil.
Ne de olsa kalbinde kalmamış olanlar aklında kalmaya devam eder.

İstanbula döner dönmez bölüm attim ow ye sonraki ya da bir bölüm sonra ran'ın anlatımı ile rindou'nun geçmişini yazarım büyük ihtimalle 😞🤙🏻
İyi gecelerrr

unutulmuş olan anılara ithafen •rinzu•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin