Ulan abi insan olalı bir altın tuttun ya
Arkamı döndüğümde rindou'nun seansı bitmişti sanırım sanzuyu o da sevdi yoksa gelir yakama yapışırdı. O kedi olalı bir fare tuttun değil miydi? Cümlesini düzeltmem ile kafama bir şaplak atmıştı.
Fark ettim de rin'in montu nerede? Rin montunu ne yaptın arkadan sanzu gelip burada der gibi montu havaya kaldırmıştı. Oradan nasıl duydun, tanrım her yerde kulağı var lise de ki dedikodular doğruymuş. sanzuya ayaklı gazete derlerdi çünkü her konuyu bilirdi tabi bu konular sadece dedikodu, derslerle arası yoktu ama görünüşe göre çabalayip hayalini gerçekleştirmis.
Sanzu montu rindou'ya uzattı o da aldı tabi hemen, rini ilk defa otuz iki diş sırıtırken görüyordum. Sanzu ona iyi gelecektir. seansın var mı daha bugün sanzu? Soruyu yöneltmem ile bana dönmüştü sağ kolu ile boynunu tutuyordu.
Hayır bugün sadece size zaman ayırdım bugün izin günüm normalde anlar şekilde kafa salladım o sırada rindou aklımı okur gibi konuşmuştu. Bize gelsene hem abimde çok sevinir siz konuşursunuz...
Sanzu gözlerimin içine baktığında onaylar şekilde kafamı sallamıştım. Gelebilirsin benim evim senin evin sonuçta sonra gözlerini çekip ufak bir mırıltı çıkarmıştı peki ben paltomu aliyim sanzu paltosunu almaya gittiğinde rin montunu giyiyordu. Rindou ile aşağı inerken sanzuda peşimizden geliyordu.
Sonunda arabanın yanına geldiğimizde sanzuya öne geçmesini söyledim rindou yanaklarını şişirdi ama birşey demedi çünkü müzik açacakti.
Rindou telefonunu arabaya bağladı ve rastgele bir şarkıya basıp cama yaslanmıştı.
Ben ise o sırada arabayı sürmeye başlamıştım.
Zaz- belle et sebestien
Şarkının ismini biliyordum tabi ki de bu şarkıyı ben rindou'ya söylemiştim çünkü rindou severdi.. arabada dinlenmelik şarkılar değildi rindou'nun sevdiği şarkılar ama ortama farklı havalar katardi.
Sanzu ufak bir şaşkınlık mırıltısı çıkardı
Sende mi zaz dinliyorsun rindou
Şuan öğrendiğim şey ile bütün yol geçmişti sanzu'nun bu tür şarkılar dinlediğini bilmiyordum.genelde metal dinlerdi sanzu.
Bütün yol boyunca rin ve sanzu şarkılar hakkında konuştular ben katılmadım zaten yol ile çelişiyordum. Sonunda bizim sitenin otoparkına giriş yapıp arabadan inmiştik.Siz benim alt sokağımda mi oturuyordunuz bunca zamandır ran.. anlamaz bakışlar attığımda açıkladı c blokta oturuyorum ran ben... Ağzımdan şaşırmış bir mırıltı çıkardım
Abi neden şaşırdin ki bu kadar, zaten ilçenin yarısi bu sitede rindou haklıydı ilçe zaten küçüktü ve bu sitelerde olması normaldi.
Merdivenlere doğru yönelirken peşimden geldiler. eve girer girmez kendimi koltuğa attım sanzu yanıma otururken rindou montunun fermuarını açmaya çalışıyordu. En sonunda bir bakış atıp yanıma geldi
Abi şunu açsana.. ufak bir kahkaha attım ve sanzuyu gösterdim sanzu açsın üşendim ve tam o sırada göz göze geldiler hayır abim kesinlikle üşendim shiplediğimden değil yani yanlış anlaşılmasın lütfen.
Sanzu ufak bir şekilde güldükten sonra rindouyu yanına çağırdı ve fermuarını açtı
Saol sanzu san tebessüm edip gitmişti o sırada sanzu bana bakıyordu.
Cidden mi ran bak işte kesin yanlış anladı.
O sırada rin tekrar gelip aç olup olmadığımızı sordu evet cevabını alınca mutfağa gitti
Rin marifetlidir yemekleri o yapar genelde
Rinin marifetli olduğunu biliyor muydun sanzu histerik bir gülüş çıkmıştı ağzımdan tıpkı seni kardeşime alayım mı der gibi..
Rindou yemeği hazırlayana kadar lise yıllarından ve o yıllardan sonra ne yaptığımızı konuştuk. Sonra ise sanzu yemeğini yiyip gitmişti. Rindou ile mutfağı toplamış yatmaya hazırlanıyordum. Uykuya aşık bir adam olarak uyuyacaktim tabi ki de.
Yatağıma uzandım ve tavanla bakismaya başladım o sırada odamın kapısı yavaşça açıldı ve o tarafa döndüm. Rindou bana bakıp ufak adımlarla yanıma geldi.
Eskiden olduğu gibi bugün de seninle uyuyabilir miyim abi? Yıllar sonra böyle demesi garipti tabi ama mutlu da olmuştum onaylar gibi battaniyemi açtım ve gelmesini bekledim yanıma uzanıp yattığında ikimizinde üstünü örtmüştüm. Herşey için teşekkür ederim abi rin bugün garipti ama keşke hep böyle olsa diye geçirdim içimden.
Rine sarıldım ve gözlerimi kapadım
İyi geceler rinRan en büyük shipper🧚🧚 tam bir uyku delisi aynı ben🥰😍 onu bunu boşverin ya bı insan nasıl bu kadar kusursuz olur😍 üçü içinde geçerli tsk bb💪🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unutulmuş olan anılara ithafen •rinzu•
Fanfiction"iyi hissetmeyi öğren rin" "Çünkü kalbinde kalmamış olanlar aklında kalmaya devam eder" Tokyo revengs -rinzu Başlangıç;25/07/2022 Bitiş; 10/04/2023