10

196 22 11
                                    

Sen bende yoksun

İki ay sonrasına gidiyoruz abim

___

Ran'

Aradan iki ay geçmiş herkes işlerine çoktan başlamıştı rindou şuan okulda minik ve 'şirin' öğrencileri ile birlikte ders yapıyordu.
Bende haliyle hastanede olan bitene bakıyor dosyaları düzenliyordum.
Sanzu bizde kaldığı günden sonra günler hızlı geçmişti ve rindou ile acayip güzel anlaşıyordu hatta rindou ev bakıyordu aynı eve çıkmamız için Artı olarak Rindou izana'nın teklifini kabul etmişti. Hafta sonları izana ile idi beraber gidip geliyorduk.
Rindou tramvalarını aşmaya başlamıştı ve bu beni mutlu ediyordu rindou'nun mutluluğu benim için herşeydi.
Sanzu ise eskisi gibi kendini suçlamıyordu onlar adına mutluydum.

Hayat bana güzeldi hiç bir sıkıntım yoktu gerçekten uzaylı falan mıydım acaba neden başıma birşey gelmiyor..
Neyse gelmesin zaten bir de dertlerle uğraşmazdım,canım da sıkılıyor ne yapsam...

Aklıma gelen ilk fikir kazutora ve koko'yu çağırmaktı.
İkiside hastanemde çalışıyordu ne de olsa zaten şuan öğle molasındadırlar..
Boştadırlar muhtemelen,hemen koko'nun numarasını çevirip aradım hemen açıp cevap vermişti haliyle
Kazutorayi da alıp gelsene odama
Dediğimde tabi hemen diye cevap verip kapatmıştı.
Onlar gelene kadar birkaç tane dosya imzalayıp yerine koymuştum.
En son kapı tıklandığında sonunda diye bir mırıltı dökülmüştü ağzımdan,
Gel diye komut verdiğimde girip kapıyı tekrar kapatmışlardı.
Kazutora ellerini yukarı aşağı sallayıp
ran chann diyerek yanımda gelmişti Koko da her zamanki gibi neden bunlarla arkadaşım kafasındaydı.
Sana da selam kazutora kun dediğimde sarılan kollari hafifçe uzaklaştı ve kaşlarını çattı aman be diye oflayıp karşımda ki koltuğa oturdu.
Koko da aynı şekilde karışımda ki koltuğa oturdu ve konuştu
Sevgilisi sarılmaya izin vermediği zaman trip atan kızlara benziyorsun kazutora
Kazutora ne alaka der gibi baktıktan hemen sonra ağzında geveleyerek 'sevgili değiliz' demişti tabi gevelemesi işe yaramadı kazutora gevelemede iyi değildir Koko'nun aksine Koko gevelemeyi kes fazla da konuşmazdı..
Sadece biricik sevgilisi seishu yanındaysa konuşur. Hanımcı pic..
Kazutora desen genelde herkese yavşıyor özellikle baji,chifuyu ve bana, evet bana.. chifuyu ve baji çıkıyor zaten ayıp olmasın diye ikisine birden yavşıyorum diyor.
Şahsen tebrik ediyorum bu kadar akıllı olduğu için.. aynı sanzu'nun kafası zaten ortaokulda hep beraber takılırdı bu iki deli.
Koko ile sohbet ederken kazutora arada sohbete dahil oluyordu. Bir şey düşündüğü barizdi. En sonunda yine birşeyler dedi ama bu sefer gevelemedi bağırdı resmen
BELKİ GELECEKTE ULAN Koko vah vah delirdi zavallı bakışları atıyordu şimdi de,
Kazutora iyi misin dediğim an olumlu olarak başını salladı hemde hiç olmadığım kadar tamam en azından iyi olduğunu söylüyordu, boşluğa bakmasından iyidir diye düşünüyorum.

Koko'nun molası bittiği için görüşürüz diyerek gitmişti kazutora ise erken çıkıyormuş bugün zaten o yüzden hala yanımda oturuyor ve konuşuyoruz en son uykum geldi dedi ve başını koltuğun kafasına yaslayarak gözlerini kapadı.
saçları muza benziyor...
Tamam tamam bunu yüzüne söyleseydim demir geçirirdi kafama..
Yanağında ki ben yüzünü güzel kılıyordu.
Kirpikleri uzundu aynı saçları gibi,
Kazutora, Rindou gibi erkek güzeliydi.
Fakat ikiside güzel oldukları kadar iyi kalplilerdi.
Ne kadar izlerken daldıysam kazutora gözlerini açmış bana bakıyordu
Kesin aşıksın bana ran chan 😉😉 dediğinde
Hafifçe kıkırdadım zaten öyleyim 😏🤙🏻 şaşırdı biraz o gözümden kaçmadı fakat sonra hemen eski haline döndü
OHA RAN CHAN ÇOK SOĞUK KANLİSİN🤭🤭
ve bütün günüm kazutoraya bakmam ve onun espirileri ile geçti..

Yb ile slm askolr nasılsınız

unutulmuş olan anılara ithafen •rinzu•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin