- Какво става Бен? Коя е тя?- Зейн попита бодигарда, сочейки към Кейтлин.
- Не знам коя е, но я хванах да наднича през прозореца- отвърна мъжът.
- Добре. Няма проблем, ние ще се оправим. Свободен си!- каза Хари.
Мъжът кимна и пусна момичето.
- Ела, седни- Луи подкани Кейтлин, която стоеше до вратата. Тя тръгна и седна на свободния фотьойл, намиращ се точно срещу Хари. Кейт попринцип не беше свенлива,а сега й беше доста неловко, но сякаш момчетата се опитваха да направят ситуацията малко по-приятна, отколкото беше. Всички момчета без Хари.
- Е скъпа как ти е името? - попита Зейн
- Не разбирам.
- Кое не разбираш? Въпроса ли?
- Не. Разбирам въпроса объркана съм, не съм луда! Но просто не разбирам защо не сте ядосани, че надничах!
- Спокойно мила. Как можем да се сърдим на такова красиво момиче! - каза Найл.
- Виждал съм и по-красиви - измрънка си Хари, но така, че всички да го
чуят.
- Престани Хари- сръчка го Луи, а Кей игнорира грубия коментар.
- Все едно. Да се върнем на въпроса как е името ти, прекрасна? - Зейн се опита да смени темата.
- Кейтлин. Кейтлин Уайтскот.
- Какво прекрасно име- каза Луи
- Благодаря!
- Кейтлин на колко си години?
- На 18, но скоро ще направя 19.
- Е Кейт... Мога да ти казвам така, нали... - попита Лиам
Но преди Лиам да довърши Хари го прекъсна:
- Е Кейтлин защо се навърташе около нашата къща?
- Хари защо си толкова груб днес ?- попита го Зейн
- Не съм груб, просто питам!
- Няма проблем Зейн, така или иначе щях да ви разкажа - каза Кейтлин
- Аз съм нещо като репортер, но още не са ме назначили. Трябва да взема едно интервю и да напиша статия, за да ме назначат.
- И това има нещо общо с нас, защото...? - каза Хари
- Защото трябва да взема интервюто от вас!
Точно преди Хари да се възпротиви, всички момчета възкликнаха:
- Та това е страхотно!
YOU ARE READING
Stun me / Зашемети ме
RomanceТой ми разкри какво изпитва към мен и че нищо и никой не може да промени тези чувства. Каза, че няма да позволи нищо да застане между нас. И че не знае какво ще да прави ако ме изгуби . Каза, че винаги ще е там за мен... Но хората казват лъжи поняко...