Излъгах я !

276 21 0
                                    

- Разказвай! Звучиш разстроено и усещам, че нещо лошо се е случило...

- Ами...ще е удобно ли да се срещнем, защото не е за по телефона.                                                         

- Да, разбира се. След 10 минути в  кафе Делис.

- Добре ще се видим там.


Гледна точка Кейтлин

Влизайки в кафето, извадих слушалките от ушите си. Видях Зейн да седи на една маса близо до прозореца. Отидох и седнах на стола срещу него. Сервитьорката дойде и взе поръчката ми.

- Здрасти Зейн. Как си?

- Добре съм. А ти за какво искаше да говорим?

- Ами става въпрос за Хари, тази сутрин той...

Бях прекъсната от телефона на Зейн:

- А извинявай, ще трябва да вдигна!

Зейн стана от мястото си и излезе от кафенето.

Гледна точка Хари

Имах чувството, че Кейтлин няма да остави нещата така и просто да се примири, че съм "спал" с нея. Тя не е такова момиче или поне не изглежда такава. Затова щеше да се обади на единствения човек, на когото имаше доверие и с когото беше преди да се напие, а именно моят скъп приятел Зейно.

- Хаза, какво пак си направил?

- Защо веднага реши, че съм направил нещо!

- Защото в момента съм с Кейтлин и тя тъкмо щеше да ми обясни защо е разстроена, и тъкмо започна с твоето име, когато ти звънна !

- Голяма работа, просто ми направи една услуга и и кажи, че съм спал с нея !

- Ти какво !? Хари, момичето не девствено... нали ?

Зейн ме пита този въпрос с голямо очакване. Та той луд ли е ? Кейтлин никога не би ми позволила да спя с нея, но не се притеснявам,защото рано или късно щях  Тогавада я чукам силно иска или не.

- Зейн, слушай ме внимателно ! Кейтлин е девствена...

Това момче пак ме прекъсна ! :(

- Тогава как си спал с нея ?

Леле Зейно ! Наистина загряваш бавно, ама много бавно !

- Излъгах я !

- Ти какво ?

- Малката кучка го заслужаваше !

- Какво искаш от мен ?

- Да я излъжеш и да кажеш, че съм спал с нея !

- Хари, не мога, та тя е девствена !

- Поправка : Беше девствена

Засмях се.

- Имаш късмет, че сме най-добри приятели !

Отлично, днес пишем шестица на Зейн Малик. Стана ми смешно, защото малката принцеска щеше да си го получи тъпкано и след като я чукам силно, да не се занимава повече с мен, но да бъдем честни: Всички искат още от невероятния Хари !

Гледна точка Кейтлин

Зейн влезе в кафето, не знаех защо се беше забавил толкова, но все пак всеки човек си има проблеми или задължения.

- Извинявай, че се забавих !

Той седна срещу мен и аз започнах да му обяснявам всичко, което си спомням, докато думите на Хари не отекваха в съзнанието ми " Вече си станала, скъпа " , О, значи не си спомняш невероятната нощ, която изкарахме, жалко ! "

- Ами, моето мнение е, че Хаза е спал с теб !

Зейн изглеждаше тъжен. Аз му споменах, че съм девствена, но все пак оценявам това, че не ме излъга !

- Явно ще трябва да говоря с Хари и да забравим всичко. Девствеността ми изчезна, но с нея и желанието на Хари да ме чука. Поне сега щеше да ме остави намира, защото той спеше с момичетата само веднъж, колкото за забавление !

След като Зейн се опитваше да ме развеселява доста дълго време, гаджето му се обади и той си тръгна, звъннах на Хари.

- Здравей скъпа !

Някак си си го представях по-различен по телефона, но уви мечтите са безплатни.

- Хари, може ли да поговорим ?

- Не мога,вмомента чукам бясно едно момиче.

По телефона се чу силно стенание

- Давай скъпа, извикай силно името ми !

Отврат развратник ! Затворих телефона !

--------------------------------------------

Извинете, но пуснах главата недовършена без да изкам !

Ще пусна и остатъка като друга глава довечера !



Stun me / Зашемети меWhere stories live. Discover now