О колко много мразеше Кейтлин тази усмивка!

444 31 3
                                    

Кейтлин дълго следи Хари. По едно време имаше чувството, че са обиколили цял Лондон. Но това не й пречеше, тя се притесняваше за друго, а именно за какво ще каже на Хари ако той я види, или когато той стигне там, където отива.

И неусетно, докато Кейтлин се рееше в мислите си, Хари излезе от магазина, в който беше влязъл, и носеше найлонова торбичка, в която ясно си личеше, че има бутилки с алкохол. Много алкохол! На Кей не й направи особено впечатление, защото момчетата и момичетата на нейната възраст често правеха купони. Дори самата тя понякога ходеше по такива.

Кейтлин видя, че Хари завива зад ъгъла и се насочва към една огромна къща. На вратата имаше бодигард, с който момчето се поздрави и след това влезе в къщата. Ами сега? Как щеше Кей да влезе вътре? И тя това се чудеше, но за щастие бодигардът отиде някъде зад къщата и на Кейтлин и се отвори възможност да се приближи. Отиде до един от прозорците, приклекна, за да не я види никой, и се загледа. Тя не можеше да повярва! В стаятя, която се виждаше през прозореца, стояха петте момчета, които почти всеки тинейджър копнее да види, затова и Кей не оставаше по назад. Докато се любуваше на гледката и се опитваше да чуе за какво си говорят момичетата, тя усети две големи ръце да я сграбчват за раменете. Кейтлин се обърна и видя бодигарда от преди малко. Той я хвана за ръката и я задърпа към вратата на къщата. Като влязоха, пред Кей се откри един обширен коридор, а мъжът я задърпа още по силно.

- Хей! По полека!- каза раздразнено Кей.

Мъжът не й отговори, вместо това продължи да я дърпа. Той се беше запътил към една стая в дъното на големия коридор, от която се чуваха гласове. Натисна дръжката на вратата и пред Кейтлин се откри просторна стая, в средата на която имаше два дивана и един фотьойл. На единия диван седяха Найл Хоран и Зейн Малик, на другия Лиам Пейн и Луис Томилсън. Пет чифта очи бяха забити в Кейтлин, но едните сякаш пробиваха дупка в нея и без дори да поглежда, Кей можеше да разбере чии са, на седящия точно срещу нея Хари Стайлс. И без дори да поглежда, Кейт можеше да разбере, че на лицето му е изписана самодоволна усмивка. О колко много мразеше Кейтлин тази усмивка, идеше й да я изтръгне от лицето му!


Моля споделяйте мнението си, за да знам дали ви харесва историята и дали да я продължавам

Stun me / Зашемети меWhere stories live. Discover now