Гледна точка Кейтлин
Отворих очи. Намръщих се заради светлината, идваща от прозореца, намиращ се точно срещу мен. След като очите ми свикнаха със светлината дойде адската болка в главата ми. Имах страшно главоболие, а и как иначе снощи пих доста или поне така мисля, не си спомнях особено. Не си спомнях нищо от момента след играта на "Истина или се осмеляваш". И като си припомних за играта, в главата ми навлязоха спомени за Харолд Стайлс, какво нахално момченце.Както си лежах в леглото се завъртях на другата страна. И като по поръчка си мислех за онзи Хари и го видях. Лежеше до мен. Първоначално не ми направи впечатление, може би защото главата ми беше замаяна или защото ме болеше, но секунда по-късно се осъзнах и скочих от леглото, като попарена. Огледах се и чак тогава осъзнах, че не съм в моята стая.Тогава той се размърда и отвори очи. Видя ме и се усмихна.
- Вече си станала, скъпа?
- Не съм ти скъпа! И защо съм тук?!
- О значи не си спомняш невероятната нощ, която изкарахме! Жалко! Но аз помня всяка една подробност и няма да я забравя!
Гледна точка Хари
Кейтлин пребледня, като чу какво казах. Усмихнах се. Бях доволен от развоя на събитията. Не бях спал с нея, все още не. Просто и отмъщавах за това, което направи вчера. И всичко вървеше точно по план. Знаех, че е девствена, кучка като нея със сигурност беше, затова атакувах точно там. А и Кейтлин нищо не подозираше, вярваше ми, защото снощи беше пияна и нищо не помнеше. Тя дори още не беше забелязала, че е по бельо. А е по-бельо, защото аз я съблякох за по-достоверено. Тя продължаваше да стои като статуя, като ми предоставяше гледка към перфектното си тяло.
- Не ти вярвам - каза без никаква емоция в гласа.
- Вярвай, на каквото искаш! - отвърнах й развеселен и за да сипя още масло в огъня, казах:
- И не, че не ми харесва това секси бельо, но облечи нещо! - подсмихнах се. Тя взе една възглавница и я хвърли по мен, като каза:
- Копеле! - след това си събра дрехите, които аз бях разхвърлял по-земята, пак нарочно, облече се и излезе.
Май все още не си е научила урока, помислих си и се подсмихнах.
Неутрална гледна точка
Кейтлин мина като ураган по стълбите. Излезе през вратата, извади си телефона и си извика такси. То дойде след около 5 минути. Кей посегна да отвори вратата, но беше спряна. И не от друг, а от Хари.
- Аз ще те закарам! - каза той сериозно.
- Няма нужда!
- Ако не забеляза това не беше молба, че да ми отказваш!- Кейтлин не каза нищо повече, реши да си замълчи и да не се разправя. Хари поведе Кей надолу по улицата и като стигна до един черен джип Range Rover отвори вратата на Кейт и я подкани да се качи, тя първо се поколеба, но после влезе в колата. Хари се качи и седна на шофьорското място .
- Къде живееш - Кейтлин не искаше да му казва къде живее, но имаше ли избор, той нямаше да я остави намира, каза адреса си и той тръгна натам. През целия път до апартамента на Кейт цареше мълчание, момичето гледаше през прозореца и осмисляше какво се случи по-рано днес, тя наистина не помнеше какво е станало снощи, заради алкохола, но и не мислеше, че това, което Хари казва е вярно.Беше сигурна, Трябваше да се обади на Зейн, защото си спомняше, че последно беше с него.
И докато си мислеше за предната нощ, не усети кога бяха стигнали. Хари паркира колата пред сградата.
- Е добре. Благодаря, че ме докара. Нищо, че не беше по мое желание - каза докато отваряше вратата, но беше спряна от Хари, който хвана ръката и. Кейтлин се обърна към него и в погледа и се четеше объркване, Хари забеляза това и реши да си поиграе с нея още малко. Наведе се към нея и се опита да я целуне. Момичето се паникьоса, но обърна глава настрани и отблъсна момчето, което беше на милиметри от нея. Кей излезе от колата и точно преди да влезе във входа на сградата се обърна за последно към Хари, той седеше там и се подсмихваше.
Кейтлин отвори входната врата. Отиде в стаята си, а от стаята се запъти към банята. Влезе под душа и отново мислеше за тази сутрин. Мислите за тогава не и даваха покой. А и имаше защо. Беше напълно убедена, че не е спала с Хари. Защото не беше такова момиче. А и дори да е била мъртво пияна знаеше, че не би правила секс с тъпанар като Хари. Трябваше да се обади на Зейн и да види какво знае той.
Излезе от под душа и загърна тялото си с една кърпа. Влезе в стаята и се облече. Взе телефона, но не се обади на Зейн, а първо набра номера на Деби. Уговори си среща с нея, защото имаше нужда да поговори с приятел, а след това се обади на Зейн.
- Ало - чу се от другата страна на линията. Кейт забеляза, че Зейн звучи сънено. Погледна часовника и видя, че е 10:45, но предположи, че след партито, все пак е бил уморен и е искал да се наспи.
- Аз съжалявам, не се усетих, че още спиш.
- Не,спокойно! Нещо случило ли се е?
- Ами да! Исках точно за това да поговорим.
- Разказвай! Звучиш разстроено и усещам, че нещо лошо се е случило...
YOU ARE READING
Stun me / Зашемети ме
RomansaТой ми разкри какво изпитва към мен и че нищо и никой не може да промени тези чувства. Каза, че няма да позволи нищо да застане между нас. И че не знае какво ще да прави ако ме изгуби . Каза, че винаги ще е там за мен... Но хората казват лъжи поняко...